וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצירתיות מסריחה: הברחת בשר - במשאית לשאיבת ביוב

עמירם כהן

17.8.2010 / 15:01

באזור ירושלים נתפסה משאית לשאיבת ביוב ובה 3 טון בשר בקר ובשר כבש המיועדים לאטליזים ולנקודות ממכר



היצירתיות של מבריחי תוצרת חקלאית מהשטחים לא יודעת גבולות. בלילה שעבר נתפסה במעבר חיזמה באזור ירושלים משאית לשאיבת ביוב (ביובית) שהוחבאו בה 3 טון בשר בקר ובשר כבש המיועדים לאטליזים ולנקודות לממכר בשר במרכז הארץ. המשאית נתפסה בידי יחידת הפיקוח על החי והצומח במשרד החקלאות בסיוע שוטרי משטרת מוריה, שוטרי מג"ב והמשטרה הצבאית.



ממשרד החקלאות נמסר כי מקור הבשר הוא במשחטות באזור רמאללה. התפיסה התאפשרה הודות למידע מודיעיני מוקדם על כוונה להבריח לישראל כמויות גדולות של בשר שיוסתרו במשאית הביוב. המבריח שנתפס הינו תושב מזרח ירושלים כבן 30 שנעצר לחקירה. משאית הביוב נתפסה והוחרמה והבשר הועבר להשמדה.



מנהל יחידת הפיקוח, רואי קלינגר, מסר שלקראת חגי תשרי חלה עלייה בניסיונות ההברחה. לדבריו, "מהתפיסה האחרונה אנחנו למדים שאין גבול לדמיונם של המבריחים תוך יצירת כיסוי מסריח וניסיון לפגוע בבריאות הציבור".



ממשרד החקלאות נמסר כי "חל איסור על העברת מוצרים מהחי מהשטחים לישראל ועל הציבור להקפיד לרכוש מוצרים מהחי רק בנקודות מכירה הנמצאות בפיקוח, ולהקפיד לרכוש את המוצרים באריזות מקוריות, סגורות ונקיות, בעלות סימון תאריך הייצור והתפוגה של המוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully