וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנשיא אירגן ערב לעובדים - עובדי הקבלן נשארו בחוץ

עידו סולומון

17.8.2010 / 16:03

מבית הנשיא נמסר: החל מ-2011 יוכנס סעיף לחוק המכרזים שייחב את חברות הקבלן להשתתף בכל תקציבי הרווחה



לפני כשבועיים נערך בבית הנשיא בירושלים ערב לעובדי המשכן, במסגרתו חולקו לראשונה פרסים לעובדים מצטיינים. לערב הוזמנו כל כ-100 עובדי בית הנשיא, למעט כ-14 עובדים המוגדרים "נותני שירותי" ומועסקים דרך קבלן כח אדם בתחומי ניקיון גננות והסעדה. בין אורחי הערב היו עובדים בכל הדרגות, החל ממנהלי מחלקות ועד מגישות הקפה והתה, גננים, עובדי תחזוקה ומזכירות, למעט עובדי הקבלן.



מדוברות בית הנשיא נמסר בתגובה כי על פי הוראות התקשי"ר (תקנון שירות המדינה) האירוע תוקצב אך ורק לעובדים פעילים של בית הנשיא, המועסקים ישירות על ידי המדינה ולא לעובדי קבלן. לדברי דוברת בית הנשיא, איילת פריש, ברוב המקרים משתתפות חברות הקבלן בעלות של אירועי הרווחה עבור עובדיהם אך בפעילות זו הם בחרו שלא להשתתף, שכן עובדי הקבלן לא לקחו חלק במסלולי ההצטיינות לפיהם חולקו הפרסים.



"זו הפעם הראשונה שבית הנשיא עורך אירוע מהסוג הזה וחשוב לציין שבכל שאר האירועים, הדכרות הרצאות וימי כיף מוזמנים גם עובדי הקבלן. בעקבות פניית themarker, החליטה סנמכ"לית משאבי האנוש של בית הנשיא סוזי שאולוב, שהחל מ-2011 יוכנס סעיף לחוק המכרזים שייחב את חברות הקבלן להשתתף בכל תקציבי הרווחה לעובדים כדי שהמצב לא ישנה". הדוברות מסרה עוד כי הנושא לא הובא לידיעת הנשיא מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully