וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש מינה מפרק זמני לאוסיף: יפעל תוך 14 יום אם לא יהיה הסדר עם מחזיקי אג"ח ה

הילה רז

17.8.2010 / 16:07

ביוני השנה היתה אמורה אוסיף לפרוע חוב לבעלי אג"ח ה בסך 73 מיליון שקל אך לא עשתה זאת



אם בתוך 14 ימים לא תצליח חברת אוסיף להגיע להסכמות עם מחזיקי אג"ח ה' וחברת הנאמנות רזניק-פז-נבו, ימונה לחברה מפרק זמני, כך קבעה היום השופטת ורדה אלשיך מבית המשפט המחוזי בתל אביב.



השופטת מינתה את עו"ד גיא גיסין כמפרק הזמני של החברה וקבעה כי עד למועד כניסתו של הפירוק הזמני לתוקף הוא ישמש כנאמן מטעם בית המשפט. גיסין הוסמך לפקח על פעולות החברה ויהיה רשאי להשתתף בכל ישיבה מבלי שתהיה לו זכות הצבעה, ולדרוש כל מידע רלוונטי אודות החברה והתחייבויותיה.



ביוני השנה היתה אמורה אוסיף לפרוע חוב לבעלי אג"ח ה' בסך 73 מיליון שקל אך היא לא עשתה זאת. ניסיונות פשרה במסגרת בית המשפט ומחוצה לו לא צלחו ולכן הוגשה בקשת פירוק. חברת אוסיף טענה כי אמנם לא שילמה את החוב, אך סעד הפירוק הוא דרסטי ויפגע קשות בפעילותה. החברה האשימה את מחזיקי האג"ח בכך שהם פועלים באופן נוקשה ושלא בתום לב.



השופטת אלשיך דחתה את טענת אוסיף וקבעה כי "במלוא הכבוד והצער על הנזק הצפוי, ככל שצפוי, הרי שאין בכך לכשעצמו כדי למנוע מנושה סעד המוקנה לו בדין". השופטת קיבלה את בקשת הפירוק בכותבה: "קמה אף קמה חזקת חדלות הפרעון כנגד החברה, הניסיון להגיע לפשרה נכשל, ולא הוגשה כל בקשה להקפאת הליכים, הרי עומדת למבקשים הזכות להתערב בצעדים שכאלו, הנעשים בידי אותה הנהלה שלא עמדה בחובותיה כלפיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully