וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת תקבל כ-24 מיליון דולר ממימוש אחזקותיה באקסולטול

ניר צליק

17.8.2010 / 17:19

בכפוף לתנאים מסויימים, גילת צפויה לקבל 3 מיליון דולר נוספים בעוד כשנה



קופת המזומנים של מוסיפה להיערם. אחרי שקיבלה כ-20 מיליון דולר בגין הפשרה עם קבוצת הרוכשים שנסוגה מכוונתה לרכוש את החברה, תקבל גילת כ-24 מיליון דולר בגין מימוש אחזקותיה באקסולטול האמריקאית.



גילת השקיעה בחברה כ-4.5 מיליון דולר לפני מעל לעשור, כאשר אקסולטול ביצעה גיוס של כ-17.7 מיליון דולר, אולם מאוחר יותר, בשנים 2000 ו-2001, מחקה גילת את השקעותיה בחברה. כעת, בעקבות מכירת החברה לאינג'ניקס, העוסקת בשירותים רפואיים בארצות הברית, תקבל גילת כאמור כ-24 מיליון דולר ועשויה לקבל עוד 3 מיליון דולר נוספים בהתאם לעמידה באבני דרך של אקסולטול.







לגילת היתה בעבר מדיניות השקעות בחברות טכנולוגיה, כאשר רק בתחילת השנה רשמה החברה רווח של 2.2 מיליון דולר כתוצאה ממכירת אחזקות היסטוריות ב-gvt.



אקסולטל מספקת פתרונות תקשורת בפס רחב ויישומים מבוססי אינטרנט המאפשרים לרופאים ולצוותים שלהם גישה ליישומים רפואיים וניהוליים, וכל זאת במטרה לפשט את תהליכי העבודה ולשפר את איכות הטיפול הרפואי.



את הרבעון השני סיימה גילת עם עם הכנסות של 51.8 מיליון דולר, ירידה של 8.1% לעומת הכנסות של 56 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניכוי תגמולי אופציות והוצאות חד פעמיות רשמה גילת הפסד נקי מתואם של 931 אלף דולר לעומת הפסד נקי מתואם של 982 אלף דולר ברבעון המקביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully