וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלופניקס סיימה את הרבעון השני עם ירידה של 14.7% בהכנסות ל-16.2 מיליון דולר

ניר צליק

17.8.2010 / 17:53

ההפסד התפעולי של החברה הסתכם ב-1.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל



בתחילת השנה חזתה הכנסות של 80-84 מיליון דולר בשנת 2010. כעת, עם תום הרבעון השני, ניכר כי החברה לא תצליח אפילו להתקרב לטווח זה, אלא אם תרשום שיפור משמעותי במחצית השנייה של השנה, שכן ברבעון הראשון הסתכמו הכנסותיה ב-17.3 מיליון דולר ואילו ברבעון הנוכחי, השני, רשמה החברה הכנסות של 16.2 מיליון דולר בלבד. מדובר בירידה של 14.7% לעומת הרבעון המקביל בו היו ההכנסות 19 מיליון דולר.



הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-6.95 מיליון דולר לעומת 8.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההפסד התפעולי של החברה הסתכם ב-1.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח התפעולי המתואם, המחושב בניכוי מחיקות נכסים בלתי מוחשיים הסתכם ב-1.3 מיליון דולר לעומת 1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל.







בשורה התחתונה, סיימה החברה את הרבעון עם הפסד נקי של 1.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות חד פעמיות בגין אופציות ומחיקות חד פעמיות סיכמה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 130 אלף דולר או סנט אחד למניה לעומת 1.2 מיליון דולר או 6 סנט למניה ברבעון המקביל.



אריק קילמן, מנכ"ל בלופניקס, אמר היום: "בראייה קדימה, אנו מתמקדים בשיפור הרווחיות שלנו באמצעות התמקדות במכירות של כלים למודרניזציה, לצד התמקדות בקווים אחרים של העסק, לרבות מודרניזציה של ניהול ידע. אנו מצפים בעתיד לתוצאות נמוכות יותר, אך עם רווחיות גדולה יותר, שתהווה את הבסיס לצמיחה אורגנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully