וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה אחרון של פוקר על כסף

אמיתי זיו

17.8.2010 / 22:01

המשטרה לספקיות האינטרנט: עד מחר ב-10 בבוקר חיסמו את אתרי ההימורים. אתרי ההימורים ויקטור צ'נדלר וסטן ג'יימס ייחסמו לגישה מישראל

עד מחר ב-10 בבוקר ייחסמו לגישה מישראל אתרי ההימורים הפופולריים ברשת ויקטור צ'נדלר וסטן ג'יימס על ידי כל ספקיות האינטרנט, כך הבהיר בשעות האחרונות יועץ משפטי בכיר לספקיות האינטרנט.

כזכור, לפני כחודש פנתה המשטרה בהוראה מיוחדת ותקדימית לכל ספקיות האינטרנט בישראל. בפנייה דרשה בכתב המשטרה כי הספקיות יחסמו בתשתיות שלהן גישה לכתובת ip של 8 אתרי הימורים מפורסמים.

ספקיות האינטרנט מחו נגד הדרישה בטיעונים משפטיים שונים, ובראשם חוסר סמכות. זו הפעם הראשונה שהמשטרה מורה על חסימת אתר כלשהו בישראל והדבר גם אינו נהוג במדינות אחרות. לבסוף השתכנעה המשטרה לצמצם את הרשימה לשני האתרים שהוזכרו.

אתמול קיבלה ספקית האינטרנט 012 סמייל הוראה סופית מהמשטרה בנושא. בעקבות כך החלה 012 סמייל את החסימה על האתרים, בעוד לקוחות שתי ספקיות האינטרנט האחרות עדיין יכולים לגלוש אליהם. הגורם המשפטי במשטרה הבהיר כי הצו ניתן בהדרגה וכי עד מחר ב-10 בבוקר ייחסמו האתרים האחרים. חברת סמייל מתכוונת לעתור לבג"ץ בנושא.

מהחברה נמסר בתגובה: "012 סמייל פועלת לפי הוראת החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully