וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם רכשה את השליטה ברשת דומו

עדי דברת-מזריץ

18.8.2010 / 6:48



>> טיב טעם רכשה את השליטה ברשת כלי המטבח, הבית והאירוח דומו והגדילה את החזקת המניות שלה בחברה ל-74%.

טיב טעם, שהחזיקה ב-26% ממניות דומו, רכשה את 48% הנותרים ממנכ"ל ובעלי דומו, ערן וייזר. וייזר יפרוש מהנהלת הרשת והניהול יעבור לידי טיב טעם. תמורת המניות תשלם טיב טעם 4.4 מיליון שקל.



כמו כן, לטיב טעם קיימת האופציה לרכוש את יתרת מניות הרשת בתמורה ל-3.3 מיליון שקל. במידה שהמחזור של דומו ל-2010 יעלה על 17 מיליון שקל, תשלם טיב טעם בנוסף עוד חצי מיליון שקל. העסקה טעונה את אישור דירקטוריון טיב טעם והממונה על ההגבלים העסקיים. ווייזר התחייב שלא להתחרות בעסקי דומו עד לסוף 2011.



"מצאנו שדומו הוא מותג חזק המתיישב עם הקונספט האיכות של טיב טעם", אמר ל-themarker חגי שלום, בעל השליטה ומנכ"ל טיב טעם. לדבריו, "החברה תנוהל באופן ישיר על ידי טיב טעם בתקופה הקרובה וימונה לה מנכ"ל מתוך טיב טעם".



כיום מפעילה דומו שש חנויות בתוך סניפי טיב טעם. שלום אמר כי הסניפים ימשיכו לפעול וכי בכוונתו להמשיך לפתח את המותג.



רכישת המניות של דומו מפתיעה, אם לוקחים בחשבון שבמסיבת עיתונאים שקיימה טיב טעם באחרונה אמר שלום כי עדיין לא הוחלט אם החברה תרכוש את השליטה בדומו או שמא תמכור את מניותיה. לדבריו, אחרי שטיב טעם סבלה מהפסדים של עשרות מיליוני שקלים ב-2009, הוא החליט כשרכש את החברה (46%) לפני תשעה חודשים כי היא תצא מתחומים שאינם בליבה שלה. כך, הוא הוציא את מוצרי הנון-פוד מהסניפים ואף צימצם את מספר המסעדות בסניפים. שלום התייחס להחלטה שלו להוציא את מוצרי הנון-פוד מסניפי טיב טעם: "התכוונתי שלא נמכור תחתונים, גרביים, כפכפים ומגבות, אבל מוצרים שמשלימים את עולם המטבח, כמו שמציעה דומו, בהחלט נמכור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully