וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי אתר זה וזה יוזמנו לחקירה

מאת איילה צורף

18.8.2010 / 6:48

זאת לאחר שהגישו תלונת שווא על השחתה שהתבררה כחלק מקמפיין גרילה. דוברות משטרת ת"א: "אין בכוונתנו לעבור על כך בשתיקה"



>> האם בעלי אתר "זה וזה" שזייפו מודעה למכירת כליה, ישלמו מחיר על המהלך שרקמו? מנכ"לית האתר, אורית אורן, ניהלה מהלך שיווקי במסגרתו זייפה מודעה של אדם שמעוניין למכור את הכליה שלו לאור הידרדרות במצבו הכלכלי.

פרט לזיוף המודעה, שסוקרה בתקשורת כאילו היתה אמיתית, זייפו - כך לדברי אורן - מנהלי הקמפיין גם את השחתת רכבה של אורן, וריססו כתובות נאצה, ולאחר מכן הגישו תלונה במשטרה על הדברים. כל זאת כדי שיוכלו להוציא הודעה לעיתונות לפיה אורן עומדת תחת מתקפת איומים על רקע ההחלטה שלה לאפשר לאותו אדם למכור את הכליה שלו באמצעות האתר שלה.



שלשום אמרה אורן ל-themarker כי מאחורי השחתת הרכב, ריסוס כתובת הנאצה והגשת התלונה במשטרה עומדים אנשי הפרסום של החברה, וכי בזמן המעשה היא לא היתה ערה לכך שהם אלה שעומדים מאחורי ההשחתה והתלונה במשטרה והדבר הסתבר לה רק בדיעבד.



עם היוודע דבר זיוף המודעה ותלונת השווא במשטרה אמרה אורן: "אין בי שום חרטה על הקמפיין, להיפך, אני דווקא גאה בו. לשיווק גרילה יש מטרה אחת: לייצר באזז ואייטמים בתקשורת. והנה, הצלחנו. שלא יבלבלו את המוח על ניצול ציני של נושא תרומת האיברים. זה ניצול ציני של נושא רגיש? כל עולם הפרסום עושה ניצול ציני של נושאים רגישים כמו סקס וילדים, מי שטוען זאת פשוט מתייפייף.



"אני לא רואה איך מישהו יכול להיפגע מהקמפיין". לשאלה מה דעתה על מעשיהם ועל כך שהטרידו את המשטרה לטובת קמפיין, היא אמרה: "כעסתי קצת, אבל בחיוך, בסופו של דבר הם עשו את זה כדי לקדם אותנו".



אתמול כבר הגיעו אנשי זה וזה לבטל את התלונה במשטרה, אך במשטרה לא מתכוונים לוותר ויחקרו את נסיבות תלונת השווא.



מדוברות משטרת מחוז תל אביב נמסר: "מדובר בתלונת שווא, ומי שהגיש אותה יזומן לחקירה. זוהי עבירה ואין בכוונתנו לעבור על כך בשתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully