וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד מנכ"ל HP המודח: פוטרתי כי סרבתי לקיים יחסי מין

רויטרס

18.8.2010 / 9:54

כך מסר לרויטרס מקור מקורב לפרשה; לדברי המקור, הרד כבר קיבל הצעות עבודה ממספר חברות



פרשת הדחתו של מנכ"ל hp, מרק הרד, מסתעפת בעוד פרטים נוספים בה הולכים ונחשפים. כעת מתגלה כי ג'ודי פישר, עובדת הקבלן של hp שבעקבות תלונתה פוטר הרד, טענה כי פוטרה מעבודתה בחברה לאחר שסירבה לקיים יחסי מין עם הרד, כך אמר מקור מקורב לפרשה לרויטרס.



זוהי הפעם הראשונה שבה נחשף המקור לתלונתה של פישר. עד כה טענה hp כי הרד הואשם על ידי פישר בהטרדה מינית, ללא פרטים נוספים. הרד, 53, הודיע על התפטרותו בתחילת החודש, לאחר שהתגלה כי מסר דיווחי הוצאות כוזבים על מנת להסתיר את יחסיו עם פישר, וזאת למרות חקירת החברה שמצאה כי לא הופרה מדיניותה בנוגע להטרדה מינית.



המקור אמר לרויטרס כי להרד ופישר לא היה קשר רומנטי. לדבריו, מיד לאחר עזיבתו המפתיעה החל הרד לקבל הצעות עבודה מכמה חברות השקעה פרטית וחברות ציבוריות.

"הרד עדיין אוהב את hp", אמר המקור אשר מכיר את הרד באופן אישי. עם זאת, הרד הופתע מהאופן שבו hp טיפלה ביחסי הציבור שלה ומדליפות המידע לחדשות בימים שאחרי התפטרותו. הרד כעס במיוחד על דליפת המידע מישיבת הדירקטוריון של hp, ומהטענות לפיהן החלטתו להגיע להסדר עם פישר הפריעו לחקירת הדירקטוריון, וכינה את הדיווחים הללו "שקרים".



המניע לעזיבתו של הרד נבע מאי הסכמה בינו לבין הדירקטוריון לגבי חשיפת פרטי תלונת ההטרדה המינית נגדו. ברגע שהדירקטוריון החליט לפרסם את עניין התלונה, הרד ו-hp "הלכו כל אחד לדרכו", אמר אותו מקור.



נציגיו של הרד ודוברי hp לא הגיבו לדיווח של רויטרס. עורכת דינה של פישר, גלוריה אלרד, לא הגיבה גם היא.



מניית hp נפלה ב-12% מאז שהרד התפטר ב-6 באוגוסט. הרד נחשב למי שהוביל את hp בחזרה להובלה בשוק המחשבים האישיים, באמצעות שורת רכישות וקיצוצי הוצאות נרחבים. פישר, ששימשה עובדת קבלן ב-hp מ-2007 ועד 2009, סייעה לחברה לתכנן, לשווק ולארח אירועים עבור משרד המנכ"ל. היא התלוננה על הטרדה מינית ב-29 ביוני במכתב שהגיע למשרדו של הרד. הדירקטוריון הורה על חקירה, שחשפה אי דיוקים בחשבון ההוצאות שהגיע הרד, ומקרים שבהם הקבלנית קיבלה שכר ללא סיבה עסקית טובה, לפי טענת hp.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully