וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדסמרקט תקים תוכנית שותפים גלובלית עבור לקוחות פלימוס

גיא גרימלנד

18.8.2010 / 13:23

אדסמרקט: לעסקה יש פוטנציאל של עשרות מיליוני דולרים



חברת הפרסום המקוון הישראלית אדסמרקט (adsmarket) תשתף פעולה עם חברת פלימוס (plimus) המספקת פיתרונות סליקה ומסחר אלקטרוני ברשת האינטרנט. במסגרת ההסכם, אדסמרקט תקים רשת אפיליאייט תוכנית שותפים גלובאלית עבור לקוחות פלימוס. לטענת אדסמרקט, לעסקה יש פוטנציאל של עשרות מיליוני דולרים.



אדסמרקט מציעה כיום ללקוחותיה פלטפורמה לניהול עסקות בין מפרסמים לבין קנייני וחברות מדיה באינטרנט. החברה מתמחה בשיפור יחסי המרה עבור מפרסמים והגדלת ההכנסות עבור לקוחותיה. פלימוס, שהוקמה בשנת 2001, פועלת בתחום המסחר האלקטרוני ומציעה ללקוחותיה פיתרונות סליקה וניהול מכירה באינטרנט. מטה החברה ממוקם בסן-חוזה שבקליפורניה ומרכז הפיתוח שלה בהרצליה. החברה משרתת יותר מ-5,000 עסקים מקוונים ו-50,000 שותפים (affiliates).



אלדד בן תורה, מנכ"ל פלימוס ישראל, אומר כי שיתוף הפעולה נועד לאפשר ללקוחות פלימוס להגדיל מכירותיהם באמצעות האינטרנט על בסיס יכולותיה המוכחות של אדסמרקט בתחום הפרסום מבוסס תוצאות.



אדסמרקט, שהוקמה ב-2007 על ידי עופר דרוקר, המשמש כמנכ"ל הקבוצה, עדי אורזל, המשמש כמנכ"ל חברת הבת אקסטנד וכמשנה למנכ"ל, וכפיר מויאל, המשמש כדירקטור, הציגה בשלוש שנים האחרונות צמיחה מהירה, כאשר את שנת 2010 היא צפויה לסיים עם מחזור מכירות של 80 מיליון דולר. בחודש יולי החברה דיווחה כי קיבלה השקעה של 17 מיליון דולר מקרן הפרייבט אקוויטי ויולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully