וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקח נולד: האם אתם מתאימים לתפקיד?

טל לוי

18.8.2010 / 14:30

עם פרישתו של רוני חזקיהו מהתפקיד, הורה נגיד בנק ישראל על הקמת ועדה לאיתור מועמדים להחלפתו. בין הדרישות: תואר ראשון, ניסיון ניהולי ותפקיד בכיר באחד הבנקים

האם אתם מתאימים לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים? עם פרישתו של המפקח הנוכחי, רוני חזקיהו החליט נגיד בנק ישראל על הקמת ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד המפקח (או מפקחת) על הבנקים. המפקח יהיה אחראי על הפיקוח וההסדרה של מערכת הבנקאות בישראל והינו חבר הנהלת הבנק. בנק ישראל פירסם הצהריים את תנאי המכרז.

להלן תנאי הסף: ניסיון ניהולי של 7 שנים לפחות בתחומי הבנקאות או בתחום דומה; תואר אקדמי ראשון מוכר, רצוי באחד מן התחומים הבאים: כלכלה, מינהל עסקים, ראיית חשבון.

עוד נדרש, יכולת ניהולית גבוהה; ניסיון בתפקיד בכיר בתחומי הבנקאות; הכרות טובה של המגזר הציבורי והסקטור הפיננסי; יכולת ביטוי גבוהה, בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית; יתרון לבעלי תואר שני בתחום הרלוונטי לתפקיד.

ועדת האיתור שומרת לעצמה את הזכות לקבוע קריטריונים נוספים למיון המועמדים. ועדת האיתור והנגיד שומרים לעצמם את הזכות לפנות בכל שלב שהוא למועמדים שלא הגישו מועמדותם. המועמדים ידרשו לעמוד בכל החובות והתנאים הנדרשים מיתר המועמדים כאשר העסקה תהיה בחוזה אישי.

קורות חיים מפורטים ניתן להגיש עד ליום 15 לספטמבר השנה, ז' בתשרי תשע"א, בשעה 15:00 למזכירת ועדת האיתור, גב' אתי רחמים, בנק ישראל, ת.ד. 780 ירושלים 91007 או באמצעות כתובת המייל eti.rahamim@boi.org.il או פקס מס' 02-6669723. מועמדים מתאימים יתבקשו למלא שאלון מועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully