וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינות המובחרים נמכרים ברמות הקרובות לשיא היסטורי

סוכנויות הידיעות

18.8.2010 / 15:33

יין, כמו זהב, הוא מוחשי, בעל ערך מהותי וטוב לגיוון ההשקעות, ממש כמו יין



ממש כמו הזהב, היינות המובחרים נמכרים בימים אלה במחירים הקרובים לרמות היסטוריות. מחיריהם של חמישה יינות בורדו מובחרים - שאטו לאפיט רוטשילד, הוט בריון, מרגו, לאטור ומוטון רוטשילד, וכן ויינות בורגונדי המובחרים - בעיקר רומאני קונטי - נמצאים ברמות הגבוהות מהרמה אליה הגיעו ב-2007.




"בזמנים בהם ישנם חששות בפני המצב הכלכלי, אנשים נוטים לשים את כספם בהשקעות הנחשבות בטוחות יותר, וזהב נראה כמו אסטרטגיה הגנתית טובה. הוא מוחשי, יש לו ערך מהותי והוא טוב לגיוון ההשקעות. אותו דבר אפשר להגיד עם על יינות טובים", אמרה ג'ניפר סימונטי בריאן, יועצת עצמאית ליינות.



"עם שווקים כמו סין שמעוניינים לרכוש את היינות הטובים ביותר, התחזית עבור היינות נראית מבטיחה", הוסיפה. כך גם התחזית לבתי המכירות הפומביות. בית המכירות הפומביות כריסטיז מכר במחצית הראשונה יינות בשווי כולל של 13.9 מיליון דולר – עלייה של 18% לעומת התקופה המקבילה ב-2009.



70 בקבוקי שאטו לאפיט רוטשילד נמכרו באביב בעבור 320,250 דולר, כלומר 4,575 דולר לבקבוק. ברוקר יינות מסינגפור דיווח כי מכר ארגז עם חמישה יינות מובחרים בעבור 77 אלף דולר - והמחירים צפויים להמשיך לעלות. בבית המכירות הפומביות סותביז בהונג קונג צפוי ארגז של 12 יינות שאטו לאפיט להימכר בעבור 1.5-2.5 מיליון דולר באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully