וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר כינתה לקוח "מר אדון טיפש"

הילה רז

18.8.2010 / 16:20

סמיר שמחייב ביקש להתנתק משירותי החברה וקיבל חשבון לתשלום ובו, לטענתו, שמו הושם ללעג. שמחייב תובע מהחברה 50 אלף שקל בשל הוצאת לשון הרע

לקוח של חברת אורנג' שעל החשבונית שנשלחה אליו נכתב "מר אדון טיפש", תובע מהחברה 50 אלף שקל בשל הוצאת לשון הרע. לטענת התובע, סמיר שמחייב, נציגי החברה סגרו את ההקשרות עמו באמצעות חשבון לתשלום שנשלח אליו ובו הוא הושם לבוז וללעג.

שמחייב, עובד בנתב"ג מטעם אל על, שכר מאורנג' מספר קווי טלפון והקצה אחד מהם לאביו. לדבריו בעקבות תקלות חוזרות ונשנות במכשיר הטלפון שהוקצה לקו בו הוא החזיק עבור אביו, הוא החליט להפסיק את התקשורת עם אורנג' בכל הנוגע לקו זה. "עם ניתוק הקו, החליטו אנשי החברה הנתבעת לעלוב בתובע ולכנותו, במסגרת חשבון הטלפון האחרון שקיבל מהם, כ"מר אדון טיפש" במקום לכנותו בשמו האמיתי", נכתב בתביעה.

שמחייב, המיוצג על ידי עו"ד רון לוינטל, טוען כי לצורך בירור העניין החשבון הגיע לידיעת אנשי ועד העובדים של אל על שהיו אחראים על ההסדר עם אורנג' ולעיני אישתו, דבר ששם אותו ללעג ולבוז בעיני אחרים. לטענתו כשבדק את החשבון באתר האינטרנט של החברה מצא כי שמו מופיע כמר אדון טיפש, ולכן אין מדובר בטעות דפוס אלא נקמה של סוכן שירות שלא הצליח לשכנעו להישאר לקוח של אורנג'. שמחייב מבקש לפסוק לו 50 אלף שקל, כפי שמאפשר החוק לתבוע גם ללא הוכחת כל נזק בשל הוצאת לשון הרע.

פרטנר מסרה בתגובה, כי "התביעה טרם נתקבלה בחברה. טרם קבלתה הגיעה לידי פרטנר תלונת הלקוח ונערכה בדיקה מעמיקה. בדיקה זו העלתה כי מדובר בשינוי שבוצע שלא על ידי החברה. השינוי נעשה באמצעות שירות ה-self service שאותו מעמידה החברה לנוחות לקוחותיה. השימוש בשירות זה כרוך בתהליך מחמיר של זיהוי, הכולל הזנת פרטים על ידי הלקוח, המצויים בידיו בלבד ואינם מצויים ברשות החברה. רק הלקוח עצמו או מי מטעמו שמסר לו את פרטיו הסודיים והם בלבד, יכולים לבצע את השינוי בשם, כפי שבוצע במקרה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully