וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה במכירות זכויות שידור העלתה הרווח התפעולי של ענני תקשורת ב-35% ל-2.7 מיליון שקל

טל לוי ויעל פטר

18.8.2010 / 16:14

החברה תפעיל את ערוץ הבידור החדש Comedy Central שיחליף את ביפ



, המפיקה ערוצי ותכני טלוויזיה מציגה בדו"חות הרבעון השני של 2010, עלייה של 13% בהכנסות, אשר הסתכמו ב- 20.1 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה עלה אף הוא ב-35% ל-2.7 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה עלה ב-70% ל-1.7 מיליון שקל.



החברה פועלת בשני מגזרים עיקריים. המגזר הראשון הוא הפקת ערוצים, והוא מהווה כ-85% מהכנסותיה. החברה מוכרת לטלוויזיה הרב ערוצית המקומית והזרה את זכויות השידור של ערוצים אותם היא מפיקה. ענני תקשורת השיקה השנה ערוץ שופינג חדש בכבלים (ערוץ 48), וכן את ערוץ החיים הטובים הפונה אל קהל היהודים בארה"ב. כמו כן היא מתכוונת להפיק עבור את ערוץ הבידור comedy central הצפוי לעלות לאוויר בינואר בשנה הבאה. ואכן, הכנסותיה עלו כתוצאה ממכירת ערוצים בתשלום.



בימים אלה מנהלת החברה משא ומתן עם חברות הכבלים בנוגע לתנאים המסחריים להמשך שידור ערוציה. לתוצאות המשא ומתן עלולות להיות השפעות מהותיות על תוצאותיה של החברה בעתיד.



מגזר הפעילות השני הוא הפקת תוכן לטלוויזיה, לאינטרנט ולטלפון הסלולרי, ופעילותה בו מתמקדת במכירת זכויות השידור של התוכניות שהיא מפיקה. תחום זה היה הגורם העיקרי לעלייה בהכנסות, ובמיוחד תחום הפוסט פרודקשן, בו פועלת ענני תקשורת באמצעות חברת פרומו פוסט, שמספקת שירותים משלימים למדיה כמו מיתוג תכני הקבוצה ושיווקם.



כמות המזומנים נטו שיצרה הפעילות השוטפת ברבעון הסתכמו ב-1.8 מיליון שקל, לעומת המזומנים אותם הוציאה החברה ברבעון המקביל שהסתכמו ב-3 מיליון שקל. בקופתה של החברה נותרו 10.3 מיליון שקל במזומן, ועליה לשלם לבעלי איגרות החוב 2.7 מיליון שקל בשנה הקרובה. לחברה אין התחייבויות לבנקים. איגרות החוב של החברה נסחרות בתשואה של 5.5%, אולם סובלות ממסחר דליל.



אהוד מירון, מנכ"ל ויו"ר החברה, מחזיק ב-46% ממניות ענני תקשורת. החזקות הציבור מהוות 26.8% מהון החברה. ענני תקשורת חילקה במאי דיבידנד בסך 1.5 מיליון שקל. מניית החברה זינקה ב-12 החודשים האחרונים ב-56% ושוויה עומד על 35 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully