וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אורון: למנות נציג ציבור לוועדה לצמצום הריכוזיות

צבי זרחיה

19.8.2010 / 7:05



>> חבר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ חיים אורון (מרצ), תובע לצרף נציגי ציבור לוועדה לבחינת הריכוזיות במשק. אורון שיגר שלשום מכתב בעניין לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר האוצר יובל שטייניץ.

כפי שנחשף השבוע ב-themarker, נתניהו ושטייניץ יודיעו בקרוב על הקמת ועדה ממשלתית לבחינת הריכוזיות במשק. הוועדה תתבקש להגיש את המלצותיה עד 31 בדצמבר 2010.



בימים האחרונים הופץ בין חברי הוועדה המיועדים כתב המינוי לוועדה החדשה, שעל פי המסתמן ישתתפו בה מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי; המפקח על הבנקים בבנק ישראל רוני חזקיהו; יו"ר רשות ניירות ערך פרופ' זהר גושן; הממונה על התקציבים במשרד האוצר ד"ר אודי ניסן; המשנה ליועץ המשפטי לממשלה אבי ליכט; ראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה פרופ' יוג'ין קנדל; הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר פרופ' עודד שריג; הממונה על ההגבלים העסקיים רונית קן; ומנהלת חטיבת המחקר בבנק ישראל ד"ר קרנית פלוג.



לפי שעה עדיין לא הוכרע אם בראשות הוועדה יעמוד גבאי או מנכ"ל משרד האוצר חיים שני. ההחלטה תתקבל בקרוב על ידי נתניהו ושטייניץ.



נתניהו ושטייניץ היו אמורים להיפגש בקרוב כדי לסכם על הקמתה של הוועדה לבחינת הריכוזיות. אתמול נודע שהדיון ייערך רק ב-15 בספטמבר, בהשתתפות חבריה המיועדים של הוועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully