וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניה נפלה - גבעות תכנס אסיפת משקיעים כללית ביום שני הקרוב

TheMarker Online

19.8.2010 / 19:19

האסיפה תיערך באולם דולצ'ין של בנייני האומה ירושלים ותכלול חלק שאלות ותשובות



משקיעי המבולבלים מוזמנים לשיחת הבהרה. על פי בקשת השותף הכללי, בעלי יחידות ובעלי כתבי אופציה מהסדרות 10, 11 ו-12 מוזמנים לאסיפה כללית ב-16:30 ביום שני קרוב, 23 באוגוסט, באולם דולצ'ין של בנייני האומה ירושלים.



על פי הודעת החברה, באיספה יינתנו הבהרות ואפשרות למענה על שאלות המשתתפים. על פי החברה, יוזמת האסיפה באה לאחר הפרסומים הלא מדויקים בכלי התקשורת לאחר הודעת מציאת מאגר הנפט בתחילת השבוע. באיספה לא יימסרו פרטים חדשים אלא רק הסברים. האסיפה פתוחה לקהל הרחב.



מניית גבעות ירדה בכ-7% היום, לאחר שאיבדה אתמול 12% - יום אחרי שזינקה ב-20% - זאת עקב פרסום ניתוח הביניים שפורסמו שלשום בלילה, על תוצאות מבחני ההפקה ב"מגד 5" שליד ראש העין. השותפות פירסמה נתונים רבים, כמו גודל המאגר שמוערך ב-1.52 מיליארד חביות. עם זאת, לפי ההודעה, "יש לשים לב שיש להבחין בין כמויות הנפט במאגר לבין כמויות נפט בר הפקה, שהינם נמוכים משמעותית ואין פרטים לגביהם בשלב זה". לנוכח הדיווח העמום החל המסחר במניה באיחור עד שהשותפות הוציאה ביאור לפיו "בכוונת השותפות לבצע הערכה כלכלית לשווי הבאר של 'מגד 5' ולשדה 'מגד', שתתבסס על מידע שייכלל בדו"ח הסופי".





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully