וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני החיזוק של אגסי: אחיין של נאמן ורגולטורים לשעבר

אבי בר-אלי

20.8.2010 / 7:15

מכוניות חשמליות /עתיד ירוק או מונופול?



>> ידיעה קטנה שהופיעה השבוע כמעט בהיחבא, בישרה על מינויו של עורך הדין מני נאמן לסמנכ"ל ויועץ משפטי בחברת בטר פלייס. נאמן שימש אמנם שותף במשרד עוה"ד המכובד הרצוג, פוקס, נאמן, אך בין היתר הוא גם אחיינו של שר המשפטים המכהן, פרופ' יעקב נאמן, ובשנים האחרונות שימש עורך הדין המלווה של חברת החשמל.

כחברה צעירה, אשר פורצת דרך בשוק חדש ונעדר רגולציה, נדרשת בטר פלייס לקשר הדוק ביותר עם הגופים הממשלתיים השונים, ואת הקשר הזה היא בוחרת לעתים לעבות במיוחד. כך למשל, עו"ד נאמן אינו הזיקה היחידה שיש לחברה עם משרד המשפטים. בשנה שעברה נחשף ב-themarker כי בטר פלייס שכרה את שירותיה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר, עו"ד דוידה (דידי) לחמן-מסר, כדי לייעץ לה באשר לדיונים המתנהלים מול משרדי הממשלה בטוויית הרגולציה לתשתית כלי הרכב החשמליים. בנוסף, צירפה החברה אל שורותיה את ערן זיני, יועץ הכנסת והממשלה של שר המשפטים הקודם, פרופ' דניאל פרידמן, המשמש בבטר פלייס אחראי על הרגולציה, וגם את יועצת התקשורת של פרידמן, עו"ד שירי קריספין, המשמשת מנהלת יחסי הציבור של החברה.



החברה לא זנחה גם את ההיבט הטכני של פעילותה. ד"ר זיוה פתיר, מנהלת מכון התקנים לשעבר, ריכזה את נושא התקינה בבטר פלייס - במקביל לכהונתה כיו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. סמנכ"ל תשתיות החשמל בחברה הוא ד"ר דני וינשטוק, לשעבר מנהל מינהל החשמל במשרד התשתיות. לתפקיד סמנכ"ל התשתיות מונה אל"מ פיני ליברמן - מי שעמד בתפקידו האחרון בראש מינהלת העברת בסיסי צה"ל לנגב, אך לפני כן היה מפקד מרכז הבינוי באגף הלוגיסטיקה של צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully