וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד, אולי תעוף?

מאת לירון ורדי-גלר

20.8.2010 / 7:14

אחרי חודשיים אינטנסיביים בחיק המשפחה - גם הילדים וגם ההורים צריכים לשחרר קצת קיטור ? איך עושים את זה? אפשר לרחף באוויר, לטפס על חבלים, לעוף בתוך כדור פלדה או לצאת למלחמה עם רובי אינפרא אדום ? עכבר העיר ממליץ על תשע פעילויות בדרגת אקסטרים גבוהה - לכל המשפח




1. סלטה לשחרור אנרגיות



בנג'י טרמפולינה לקטנטנים



בזמן שהגדולים מרחפים, קופצים ומדוושים, צריך לדאוג גם לקטנים. בבילו סנטר יכולים הקטנטנים ליהנות מפעילות אקסטרים בטיחותית - ממש כמו הגדולים. הבנג'י טרמפולינה במקום מותאמת במיוחד לבני שלוש ומעלה, והם יוכלו ליהנות מקפיצות וסלטות באוויר בלי ליפול, כשהם מחוברים לגומיות שאוחז המדריך. המתקן יעלה חיוך על פני הילדים, יאפשר להם לשחרר אנרגיות - ולא פחות חשוב מכך, יעזור מאוד להורים המותשים בסוף יום פעילות עם הילדים.



גיל: החל בגיל 3 ועד 45 ק"ג



איפה: ביל"ו סנטר קריית עקרון, רחובות, ומקומות נוספים



שעות פעילות: א'-ה' - 9:30-22:00, יום ו' - 9:30-15:00, שבת - 9:30-22:30



מחיר: 20 שקל



לפרטים נוספים: a-bungee.co.il



2. לראות את הזריחה



כדור פורח



מי שמחפש חוויית אקסטרים אבל קצת חושש, ישמח לשמוע שמבחינה סטטיסטית כדור פורח נחשב אחד מכלי הטיס הבטוחים ביותר. כדי ליהנות משיוט נעים בכדור פורח תצטרכו להתעורר מוקדם מאוד בבוקר. לפני ההמראה ייבדק כיוון הרוח, והטיסה תתוכנן בהתאם - ואחרי טיפוס קל למעלה וכמה תמרונים ימריא הכדור לגובה. חוויה לכל המשפחה.



גיל: 6 ומעלה



איפה: מסלול הטיסה נע בין גלבוע לתבור, מעל היישובים מולדת, עין חרוד ובית השיטה, ומעל גבעת המורה



שעות פעילות: עם הזריחה (נכון לעונה זאת - בשעה 5:30). נקודת ההמראה משתנה בהתאם לתנאי מזג האוויר



מחיר: 900-1,150 שקל, תלוי במספר המשתתפים. אפשר להזמין עד עשרה אנשים



לפרטים נוספים: hotairballoon.co.il



3. התרחיש: מלחמה



סנאריו



המטרה: להוריד את דגל הקבוצה היריבה. האמצעי: רובי אינפרא אדום (הפועלים בטכנולוגיה דומה לזו של שלט הטלוויזיה הביתי). במשחק התרחיש (סנאריו) לובשים המשתתפים סרבלים צבאיים, מתחלקים לשתי קבוצות - ובמשך שעה וחצי רצים בין עצים ביער סבוך במטרה להשתלט על בסיס הקבוצה היריבה ולהוריד את דגלה. הפעילות דומה למשחקי הפיינטבול, רק שכאן לא מתלכלכים מהצבע.



גיל: 9 ומעלה



איפה: יער בן שמן או יער קדימה (בתיאום מראש)



שעות פעילות: בתיאום מראש



מחיר: לקבוצה של עד 20 איש עם סרבלים - 2,200 שקל, ולכל משתתף נוסף - 50 שקל. לקבוצה של עד 20 משתתפים ללא סרבלים - 1,800 שקל, ולכל משתתף נוסף - 25 שקל



לפרטים נוספים: scenario.co.il



4. לעוף כמו ציפור



צניחה חופשית



אם אתם רוצים לדעת איך נראה קו החוף מגובה 12,000 רגל - ולא דרך החלון במטוס - אתם לא חייבים להיות צנחנים מנוסים. צניחת טנדם מאפשרת לכם לצנוח עם מדריך באופן חופשי, ללא צורך בניסיון קודם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא ליפול מהמטוס במהירות - עם המדריך - ולהרגיש כמו ציפור במעופה. תוכלו ליהנות מריחוף שקט באוויר כשהרוח נושבת על פניכם, עד שתתקרבו לקרקע. כשהמצנח ייפתח תוכלו לנשום לרווחה.



גיל: 12 ומעלה



איפה: פרדייב, חוף הבונים



שעות פעילות: א'-ה' - 9:00-15:00, שישי-שבת - 8:00-16:00



מחיר: 1,100-2,000 שקל לצניחה



לפרטים נוספים: paradive.co.il



5. אזור הדמדומים



נייטמר



ישראלים, כך נראה, אוהבים לפחד: שלושה מבוכי אימים יש בעולם - ושניים מהם בישראל. בתוך חלל חשוך ומאיים יכולים האמיצים לטייל במבוך, בין שלל אפקטים ודמויות מאזור הדמדומים, בליווי מוסיקה גותית. מי שרוצה לצאת מהמבוך יכול להגיע לקו הסיום, או לחמוק באמצע הדרך באמצעות מלת קוד מיוחדת הנמסרת למבקרים בכניסה. לידיעתכם, מבין עשרות אלפי האנשים שנכנסו עד היום לנייטמר, 13 אלף עשו שימוש במלה - ויצאו באמצע המסלול.



גיל: 14 ומעלה (או בגיל צעיר יותר, באחריות ההורים)



איפה: חוף גורדון בתל אביב, או מרכז התיירות באילת



שעות פעילות: כל יום מהשעה 15:00



מחיר: 50 שקל



לפרטים נוספים: nightmare.co.il



6. לרחף עם חסידות



טרקטורון מעופף



איך נראה העולם ממעוף הציפור? טיסה בתוך טרקטורון מעופף תאפשר לכם להיות חלק מלהקת שקנאים או חסידות בעת מעופן. לאחר הדרכה קצרה במקום המפגש, ליד נחל חילזון, ממריאים בטיסה, מדוממים מנועים - ומלווים את להקות הציפורים באזור. מובטחת לכם חוויה שמימית מעל נופי הצפון והגליל.



גיל: 7 ומעלה



איפה: ליד צומת אחיהוד, בכביש עכו-כרמיאל



שעות פעילות: משעות הזריחה ועד 10:00, או משעות אחר הצהריים ועד אור אחרון



מחיר: טיסה של 25 דקות (כולל צילומי אוויר) - 650 שקל, טיסה של 20 דקות ללא צילומים - 450 שקל



לפרטים נוספים: ppc-israel.com



7. בים, באוויר וביבשה



מאונטיין-בורד



מי שמחפש חיבור בין ים, יבשה ואוויר ימצא את מבוקשו במאונטיין-בורד - סקייטבורד מיוחד עם מצנח, המסוגל לרחף ולנסוע בחוף הים, ממש כמו גלשן רוח. איכות הגלישה תלויה אמנם במצב הרוח באותו יום, אבל בימים טובים הספורט המסעיר הזה מספק לגולשים חוויה רב-חושית. מי שאינו מסתפק בטעימה חד-פעמית, יכול לחזור עליה ולצבור ניסיון בקורס מיוחד של שני מפגשים בני שעתיים, שעלותם 700 שקל.



גיל: 10 ומעלה



איפה: נתניה, חוף פולג



שעות פעילות: בתיאום מראש, משתנה בהתאם לתנאי מזג האוויר



מחיר: 400 שקל



לפרטים נוספים: b-oz.co.il



8. לא מומלץ לאכול לפני



סלינג-שוט



רוצים לעוף כמו טיל? כדורי הפלדה במתקן הסלינג-שוט בטיילת של אילת יאפשרו לכם להתנסות בחוויה. כל מה שעליכם לעשות הוא לשבת בכיסאות הספורט המוגנים, לצד אדם נוסף, ואנשי הצוות כבר ידאגו להעיף אתכם לאוויר - לגובה 70 מטר - במהירות של 180 ק"מ. הצוות במקום מזהיר כי הפעילות גורמת לבטן להתהפך, ולכן לא מומלץ לאכול לפני העלייה על הכדור. חוץ מזה, השימוש במתקן אסור לילדים שמשקלם פחות מ-30 ק"ג, נשים בהריון ואנשים הסובלים ממחלות שונות.



גיל: 6 ומעלה



איפה: טיילת אילת, צמוד לגשר



שעות פעילות: 24 שעות ביממה



מחיר: 60 שקל



לפרטים נוספים: eilatisrael.co.il



9. מבחן האומץ



גשר חבלים



צריך אומץ רב בשביל לטפס על גשר חבלים המתנדנד באוויר בגובה 13 מטר. בפארק האקסטרים בחיפה תמצאו שמונה גשרי חבלים מהמסובכים ביותר בישראל, שהטיפוס עליהם דורש שילוב של כוח, טכניקה ואומץ. המדריכים במקום מתחייבים שזהו אחד המתקנים המפחידים ביותר בפארק - ולכן דואגים לאבטח את המטפסים בחבל תמיכה. עם מבוך חבלים, קורת עץ ברוחב 10 ס"מ ואומגה באורך 80 מטר, תוכלו לבחון את מדד האומץ שלכם ושל הילדים שלכם.



גיל: 10 ומעלה



איפה: פארק xpark, במתחם הקונגרסים בחיפה



שעות פעילות: א'-ה' - 12:00-18:00, ו' - 10:00-18:00, שבת - 10:00-18:00



מחיר: 40 שקל



לפרטים נוספים: shafan-hasela.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully