וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית פרטי בפתח תקוה ב-2.7 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

20.8.2010 / 7:31

בתנועה



שם: דוד-זאב שטינברגר (57)

עיסוק: פנסיונר של המשטרה



מצב משפחתי: נשוי פלוס 3



איזה בית אתה מוכר? "אנחנו מוכרים בית שאני ואחיותי קיבלנו בירושה, לאחר שהורי התגורו בו מאז 1949. הבית ברחוב לוי אשכול 31 בשכונת נוה עוז הוותיקה בפתח תקוה. הבית בשטח של 110 מ"ר בנוי, על מגרש בשטח של 300 מ"ר, ובו כארבעה חדרים".



"הבית ממוקם במיקום מצוין כאשר הכניסה אליו נעשית דרך רחוב לוי אשכול שהוא רחוב ראשי ושקט. בבית חדר שינה גדול עם ארון קיר מלא, סלון ומזנון חדש יחסית. ביציאה מהסלון יש חדר נוסף ופינת אוכל בחלל ענק.



"המטבח במצב מצוין, הוא משודרג ושירותי האורחים שופצו כחדשים. בבית שלושה מזגנים, חניה מקורה, ריהוט מלא, וגג רעפים חדש".



השכונה: "שכונת נוה עוז היא אחת השכונות הוותיקות של פתח תקוה. השכונה הוקמה במהלך 1948 ואוכלסה בזמנו על ידי עולים חדשים יוצאי אירופה. נכון להיום השכונה נחשבת אחת משכונות היוקרה של פתח תקוה, שלצדה התפתחו שתי שכונות בנות: נוה עוז החדשה ונוה עוז הצעירה.



"בשכונה בתים פרטיים צמודי קרקע ובשנים האחרונות נכנסה אליה אוכלוסייה איכותית. השכונה שקטה מאוד והבית קרוב לבית התרבות, פארק שעשועים, ספרייה עירונית, בית ספר יסודי ובית ספר תיכון. השכונה נמצאת במרחק דקות נסיעה ספורות ממרכז העיר, הקניון הגדול ובית החולים בילינסון"



מחיר מבוקש? 2.7 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "את המחיר קבענו בהתאם להיצע, שהוא קטן במקום. נכון להיום מוצעים בשכונה עוד 3-4 נכסים בלבד, והביקושים אדירים. כמו כן, לאחרונה נמכר בית במחיר כזה".



למה החלטתם למכור את הנכס? "הורי נפטרו וקיבלנו את הנכס בירושה. לאחר לבטים קשים החלטנו למכור את הנכס. הבית לא יוצע להשכרה".



מה מועד הפינוי? מיידי.



האם תתפשרו במחיר? "יש מקום לגמישות קלה לרציניים בלבד".



-



לפרטים נוספים: דוד זאב - 9220313-050

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully