וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חדרים בשכונת בקעה ב-1.49 מיליון שקל

שלומית צור

20.8.2010 / 7:31

ניתוח עסקה



הנכס: דירת 3 חדרים ברחוב גדעון בשכונת בקעה בירושלים, הכוללת 75 מ"ר ועוד מרפסת סוכה בשטח 4.5 מ"ר. הדירה נמצאת בקומה השלישית והאחרונה בבניין משנות ה-70, שהוספה לו מעלית בשנת 2008. בבניין כמה מקומות חניה, אך אין לדירה חניה בטאבו.

ניתוח העסקה: לדברי מנכ"ל חברת אמבסדור ירושלים איציק לוי, שביצע את העסקה, שכונת בקעה נחשבת לאחת השכונות המבוקשות בעיר. השכונה מבוקשת בעיקר על ידי תושבי חוץ אמריקאים וצרפתים, שכן היא ממוקמת במרחק הליכה מאזור עמק רפאים.



לוי מוסיף כי מאחר ששכונת בקעה היא שכונה ותיקה, כמעט שאין בה עתודות קרקע לבנייה חדשה ולכן רוב העסקות המתבצעות בה הן במסגרת דירות יד שנייה, כאשר היצע הדירות לא גדול.



מחירי דירות דומות בשכונה מתחילים ב-1.4 מיליון שקל, ויכולים להגיע גם ל-1.8-1.85 מיליון שקל. המוכרים ביקשו על הדירה 1.59 מיליון שקל, והקונה, שרכש את הדירה עבור בתו, שעומדת להינשא בקרוב, שילם עבורה לבסוף ב-1.485 מיליון שקל. העסקה האחרונה בבניין התבצעה בשנת 2008, אז נמכרה דירה בשטח דומה בקומת קרקע ב-1.2 מיליון שקל.



המעלית בבניין היוותה מרכיב משמעותי בשיקולי הקונה. המוכרים רכשו את הדירה ב-2003 ב-685 אלף שקל, כשבבניין לא היתה מעלית. כך, בניית המעלית תרמה לעלייה של 90% במחיר הדירה מאז רכישתה.



שורה תחתונה: מחיר סביר לדירה בשכונת בקעה.



-



סייעו בניתוח העסקה: איציק לוי מנכ"ל חברת אמבסדור ירושלים, שמאי המקרקעין ראובן מאירוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully