וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי ג'ט מרחיבה פעילות בישראל: תשיק טיסות לבאזל ב-74 יורו

מאת עירית רוזנבלום

20.8.2010 / 7:41

מ-5 בדצמבר תפעיל החברה שלוש טיסות שבועיות, שיתווספו ליעדים לונדון וז'נבה



>> חברת התעופה המוזלת איזי ג'ט תפעיל מ-5 בדצמבר 2010 שלוש טיסות שבועיות מתל אביב לבאזל שבשווייץ. הטיסות יתקיימו בימים ראשון, שלישי וחמישי. איזי ג'ט תציע כרטיסים מתל אביב במחירים מ-35.99 יורו לכיוון, ומבאזל לתל אביב מ-38.15 יורו לכיוון.



כיום מפעילה איזי ג'ט טיסות רק ללוטון שליד לונדון, במחיר ממוצע של 123 יורו. מ-30 באוגוסט תפעיל איזי ג'ט גם ארבע טיסות שבועיות לז'נבה. הטיסות יתקיימו בימים ראשון, שני, חמישי ושישי. כמו כן, החברה הודיעה כי החל ב-1 באוקטובר תתגבר את קצב הטיסות שלה מתל אביב ללוטון שבלונדון לשבע, במקום שש הטיסות המתקיימות כיום.

בשיטה המוזלת, ככל שמזמינים מוקדם יותר, כך המחירים נמוכים יותר. בתחילת השנה הודיעה חברת ישראייר כי תטוס באביב לבאזל, אולם משלא היה ביקוש לטיסות הללו, הוחלט לבטל את הקו. לאיזי ג'ט, לעומתה, יש אפשרות להציע טיסות המשך לכל אירופה.



המחירים לבאזל נמוכים לעומת שאר היעדים באירופה, והיא מאפשרת לשלב טיול בחבלי ארץ של שלוש מדינות הקרובות לגבול: חבל אלזס לורן, הידוע במסעדות גורמה וביקבים ייחודיים; העיר שטרסבורג והעיר לוקסמבורג. לפי איזי ג'ט, לטיסות אלה פוטנציאל לנוסעים עסקיים ולגולשי סקי.



לדברי סופי דקרס, המנהלת המסחרית של איזי ג'ט, החברה מתכוונת להתבסס גם על תיירות נכנסת. "אנחנו מקווים להביא מז'נבה ומבאזל תיירים שווייצרים לישראל. כמו כן, בזכות מיקומן של הערים ליד הגבול, אנחנו צופים למשוך תיירים מהמדינות השכנות. הקו שלנו מז'נבה נהנה ממספר משמעותי של תיירים ממזרח צרפת, בעוד לבאזל יש פלח שוק גבוה של תיירות מגרמניה הסמוכה ומצרפת. אי לכך, אנחנו צופים מגוון רחב של אירופים שישתמשו בקווים שלנו לתל אביב", אמרה דקרס.



המשנה למנכ"ל אופיר טורס, יהודה זפרני, אמר בתגובה להודעתה של איזי ג'ט על תחילת הטיסות לבאזל, כי הוא מברך על כל יוזמה, אם כי לדבריו, החורף הקרוב יהיה משופע במושבי מטוסים. "החורף של השנה שעברה התחיל בסוף אוקטובר והסתיים אחרי הפסח, באמצע מארס. השנה, החורף יימשך שבעה חודשים, מסוף ספטמבר עד 20 באפריל, ואין לי ספק שחברות התעופה הסדירות יצטרכו לחתוך מחירים ב-15%-20% כי ההיצע יגבר על הביקוש".



כבר עתה משווקת אופיר טורס מבצע עם חברת התעופה האוזבקית שבו היא מציעה כרטיסים ב-700 דולר לטוקיו, להודו ולבייג'ין. היא גם מציעה מבצע ליעדים נבחרים בארה"ב ובמזרח הרחוק עם אל על, שבו על כל רכישת זוג כרטיסים מקבלים בחינם זוג כרטיסי טיסה של אל על לאילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully