וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס ניוז דרשה מאתר שמרני להסיר סרטון פרסומת שעשה שימוש לא מאושר בראיון עם ביל או'ריילי

ניו יורק טיימס

20.8.2010 / 12:48

או'ריילי, הכוכב של ערוץ פוקס ניוז, הסכים להתראיין, אך לא ידע כי הראיון ישמש לפרסום שירותים בתשלום



ביל או'ריילי, הכוכב של ערוץ פוקס ניוז, הופיע - לטענתו ללא ידיעתו - בפרסומת מקוונת שקראה לאנשים להירשם לניוזלטר של אתר האינטרנט השמרני ניוזמקס. או'ריילי הופיע כאורח בסרטון מקוון שהוגדר כ"פסגת המשבר הכלכלי", ושימש לקידום ניוזלטר ודיווח על "החזר מס סודי" עבורו לקוחות יכולים לשלם.



הסרטון פורסם לראשונה ביוני, וקודם בהודעות דואר אלקטרוני ופרסומות מקוונות, אך הוסר מהאתר ביום שלישי, לאחר שקאת'י כריסטוף, פרשנית פיננסית בתכנית מאני-ווץ' של cbs, תהתה מדוע או'ריילי מקדם "שטויות במיץ כלכליות". בתגובה, פוקס ניוז, חטיבה של ענקית המדיה ניוז רוקפ, הצההירה כי או'ריילי לא ידע שראיון שהעניק ישמש לפרסום. "הם לקחו ראיון שביל השתתף בו, והשתמשו בו למטרות אחרות", אמר ביל שיין, סגן נשיא בפוקס ניוז.



את הראיון אירגן דון ווקר, סוכן האחראי על קביעת הראיונות של או'ריילי. ווקר כתב בהודעת דואר אלקטרוני כי "הבנו שניוזמקס יזכיר שירות ניוזלטר פיננסי בזמן התוכנית, בנפרד מהופעתו של ביל". ניזמקס השתמש באותו הנימוק, ואמר כי פוקס מיהרה לחרוץ דין, אף ש"שני הצדדים הסכימו כי ניוזמקס יוכל להציע ניוזלטרים פיננסיים בעת השידור", כל עוד הדבר מופרד מהופעתו של או'ריילי. לא ידוע איזה תשלום קיבל או'ריילי על הופעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully