וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש ממשלת בריטניה לשעבר: מפלגת הלייבור על סף פשיטת רגל

סוכנויות הידיעות

20.8.2010 / 14:04

ג'ון פרסקוט לא חסך שבטו ממנהיגי הלייבור האחרונים - טוני בלייר וגורדון בראון



ג'ון פרסקוט, סגן ראש הממשלה של בריטניה לשעבר, טוען כי מפלגת הלייבור נמצאת על סף פשיטת רגל. פרסקוט, המנסה להיבחר לגזבר המפלגה, טוען כי היא שרויה בחובות בסך 20 מיליון ליש"ט, ועליה ללמוד לקיים מסעות בחירות חכמים ויעילים יותר מבחינה כספית אם ברצונה לשקם את מצבה הפיננסי ולהיאבק ברצינות במפלגה השמרנית העשירה.

פרסקוט הביע ביקורת על האופן בו ניהל טוני בלייר את הכנסות המפלגה, המגיעים מ-3 מקורות עיקריים: איגודי עובדים, תרומות קטנות ותומכים עשירים. פרסקוט גם ביקר את חוסר ההחלטיות של גורדון בראון לגבי קיום בחירות מהירות, שלטענתו עלתה ללייבור 1.5 מיליון דולר. לטענת פרסקוט, לרשות מפלגת הלייבור עמדו 10 מיליון ליש"ט בלבד בעת הקמפיין לבחירות לראשות הממשלה.



"אנו ממשיכים להתקיים רק הודות לעבודה הסיזיפית של עובדי המפלגה ומתנדבים, תרומות מאיגודי העובדים, תרומות של תומכים עשירים, והרצון הטוב של בנק הקו-אופ", כתב פרסקוט במאמר שפרסם ב"גרדיאן". לדבריו, "במסגרת התוכנית לצמצום גירעון מפלגת הלייבור מ-2008, חובות המפלגה ייפרעו עד 2016, אך זה יבוא על חשבון מסעות הבחירות המקומיות בסקוטלנד ובוולס, והבחירות הכלליות ב-2015".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully