וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיע ג'ים רוג'רס: "רוצים חיים טובים לכם וליורשיכם? עליכם לעבור לגור באסיה"

סוכנויות הידיעות

21.8.2010 / 18:30

"המאה ה-21 תהיה המאה של אסיה, ושל סין בפרט - ההזדמנויות הטובות יותר הולכות למקום שבו נמצא האקשן"



אם אתם רוצים שמשפחתכם תהיה עשירה מאוד בעתיד, כדאי לכם לעזוב את ארה"ב ולעבור לאסיה", כך ממליץ המשקיע ג'ים רוג'רס לאמריקאים.



רוג'רס, אשר עבר להתגורר בסינגפור ב-2007, ומנהל ממנה את חברת רוג'רס הולדינגס, אמר לעיתון המקוון "אינטרנשיונל ביזנס טיימס", כי משמעות המעבר שלו לאסיה היא שיורשיו יוכלו ליהנות מחיים טובים יותר ב-100 השנים הבאות.



"ב-1807, אם עברת לגור בבריטניה, לך וליורשיך היה טוב ב-100 השנים שלאחר מכן. מי שעבר להתגורר בארה"ב ב-1907, הבטיח לעצמו וליורשיו חיים טובים ב-100 השנים הבאות", הסביר רוג'רס.



"המאה ה-21 תהיה המאה של אסיה, של סין", אמר רוג'רס. "אם אני צודק לגבי העתיד, יהיו לכם שם חיים טובים יותר. הזדמנויות טובות יותר, וכל הדברים הטובים יותר, הולכים להיכן שהאקשן נמצא, למקום שבו הנכסים נמצאים".



רוג'רס, בן 68, קנה את פרסומו הראשון לפני שנים ארוכות כאשר הקים ב-70', יחד עם ג'ורג' סורוס, את קרן קואנטום המפורסמת, שגרפה רווחים עצומים. אחרי עשר שנים שבהן ניהלו השניים את קואנטום, הם הניבו למשקיעים שלהם רווח של 4,200%. רוג'רס, דמות ססגונית במיוחד, נודע כמי שהקיף את העולם במכונית ובאופנוע. בעיצומו של משבר האשראי הוא התבטא בחריפות נגד הבנק הפדרלי ואמר כי יש לבטל מוסד זה. בשנים האחרונות נודע רוג'רס בגישתו הפרית בנוגע לכלכלת אסיה, ולסין בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully