וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרי תעופה עדיין לא קיבלה בחזרה 5 מיליון דולר ששילמה כמקדמות למלונות בטורקיה

מאת עירית רוזנבלום

22.8.2010 / 6:50

החברה חידשה החודש את טיסותיה לטורקיה "בזעיר אנפין, עקב הביקוש המועט", כדבריה



>> סיטונית השכר קשרי תעופה קיבלה החזרים ממלונות בטורקיה בכמיליון דולר, ששולמו כמקדמות בתחילת העונה בכדי לשריין חדרים. יתרת המקדמות לבתי מלון בטורקיה שעדיין נוצלה, היא כ-5 מיליון דולר.

"במהלך התקפה הקרובה מתעתדת החברה להמשיך ולפעול להסדר הטיפול במקדמות שנשארו בהתאם לחוזים, בין אם בניצולם באופן שוטף כתוצאה מחידוש הטיסות ובין באמצעות הסדר להשבת הסכומים או להעברתם לשנת הפעילות הבאה", נכתב בדו"ח החברה לבורסה.



בעקבות תקרית ההשתלטות על משט המחאה ב-31 במאי, המתיחות הדיפלומטית הקשה שהתפתחה עם טורקיה, ואזהרת הנוסע של המטה ללוחמה בטרור (לוט"ר), ביטלה קשרי תעופה את טיסותיה לטורקיה.



ב-20 ביולי ביטל הלוט"ר את ההמלצה לדחות את הנסיעות לטורקיה ובעקבות זאת, החל מתחילת אוגוסט, חידשה קשרי תעופה את טיסותיה לטורקיה "בזעיר אנפין, עקב הביקוש המועט", כפי שהיא מציינת בדו"ח.



בינתיים מציעה החברה חלופות אחרות ללקוחותיה, שיאפשרו לה להפנות אותם ליעדים אחרים. החברה מעריכה כי אם רמת הביקושים הנמוכה לטורקיה תימשך לתקופה ארוכה יותר ואם לא יהיו ביקושים מתאימים לאלטרנטיבות המוצעות, הדבר עלול לפגוע ברווחיות החברה ברמה שהחברה אינה יכולה להעריך כיום.



קשרי תעופה הפסידה 1.182 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2010 לעומת הפסד של 590 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully