וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: הצצה למצב שוק הדיור, נתוני התמ"ג ונאום צפוי של יו"ר הבנק הפדרלי

רונית דומקה

22.8.2010 / 17:34

אנליסטים מעריכים כי התמ"ג של ארה"ב צמח ב-1.4% בלבד ברבעון השני – שיעור נמוך מההערכה הראשונית



לאחר שבועיים רצופים של ירידות שערים, על רקע חששות מפני האטה בצמיחה הכלכלית בארה"ב, יעמוד השבוע הקרוב בסימן נתוני מקרו מתחום הדיור שיתפרסמו השבוע בארה"ב, ובציפיה לנאומו של יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, ביום שישי.



ביום שלישי יפורסמו נתוני מכירות בתים קיימים בארה"ב לחודש יולי, אשר אנליסטים צופים כי יצביעו על נפילה לקצב שנתי של 4.75 מיליון – הנמוך ביותר מאז מארס 2009. למחרת יתפרסמו נתוני מכירות בתים חדשים.




ביום שישי יפורסמו נתוני התמ"ג המתוקנים של ארה"ב לרבעון השני של 2010. על פי התחזיות, יצביע הדו"ח על כך שכלכלת ארה"ב צמחה ברבעון שעבר ב-1.4% - שיעור נמוך מההערכה הראשונית לצמיחה של 2.4%. מאוחר יותר ביום שישי ינאם יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, בועידה השנתית של הבנק הפדרלי של קנזס סיטי בג'קסון הול.



אנליסטים צופים שברננקי ינצל את נאומו בועידה על מנת להנמיך את הציפיות לכך שהבנק ירחיב את תוכנית רכישת האג"ח שלו. מוקדם יותר החודש אמר ברננקי כי התאוששותה של כלכלת ארה"ב היא איטית מהצפוי, ואמר כי במקום לאפשר להיקף הנכסים במאזניו להצטמצם, בכוונתו להשקיע מחדש את תשלומי הקרן על החזקותיו באג"ח מגובות משכנתאות, באג"ח ממשלתיות אמריקאיות לטווח ארוך. "כדי לתמוך בהתאוששות הכלכלית בהקשר של יציבות מחירים, החליטה הוועדה כי החזקות הבנק הפדרלי בני"ע יישארו ברמה הנוכחית", אמר ברננקי.



בשבוע שעבר יישם הבנק הפדרלי את מדיניותו כאשר רכש אג"ח ממשלתיות אמריקאיות בהיקף של כ-6 מיליארד דולר בשתי רכישות.



בגזרת הדו"חות, לאחר שמרבית החברות בוול סטריט כבר פרסמו את דו"חותיהן לרבעון השני, נותרו מעט חברות שצפויות לפרסמם השבוע. bhp ביליטון, חברת הכריה הגדולה בעולם, אשר הגישה הצעת רכש עוינת בסך 43.8 מיליארד דולר ל הקנדית צפויה לדווח ביום רביעי.



ענקית הפרסום wpp תפרסם את דו"חותיה לרבעון השני ביום שלישי, ובאותו היום יפורסמו דו"חותיה של חברת המזון המהיר בורגר קינג. ביום שישי יתפרסמו דו"חות חברת תכשיטי היוקרה טיפאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully