וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה נוספת בקבוצת תשובה: דני גוטמן פורש מניהול זרוע הפיננסית הבינלאומית

מיכאל רוכוורגר

22.8.2010 / 19:38

גוטמן: "לאחר כמעט חמש שנים בקבוצת דלק אני מתעתד להשתלב בהזדמנויות עסקיות חדשות בארה"ב"



נמשכת שרשרת העזיבות של המנהלים הבכירים בקבוצת תשובה: גם דני גוטמן, מנכ"ל ויו"ר דלק פייננס us, יסיים את דרכו. לגוטמן קדמו יהלי שפי (מנכ"ל הפניקס לשעבר), איליק רוז'נסקי (מנכ"ל דלק נדל"ן לשעבר), פיני כהן (שריכז את פעילות אלעד הפרטית במזרח איסיה), עוזי לוי (לשעבר מנכ"ל אלעד קנדה) ודוד קמיניץ (לשעבר מנכ"ל דלק ישראל).



גוטמן, לשעבר מנכ"ל וממקימי בית ההשקעות , צפוי לסיים בספטמבר הקרוב את תפקידו בזרוע הפיננסים של קבוצת , וכיו"ר של חברת הביטוח והפיננסים ריפבליק האמריקאית. גוטמן שימש בתפקידים אלה החל משנת 2006.



תשובה האמין כי גוטמן הנו האיש המתאים לניהול הפעילות הפיננסית של דלק בחו"ל והעניק לו 5% ממניות החברה.



גוטמן נכנס לתפקיד בסערה ובסוף 2006, בשיא הגאות בשווקים, אז רכשה דלק קפיטל מידי קרן השקעות פרטית את חברת הביטוח האמריקאית ריפבליק תמורת כ-250 מיליון דולר במזומן, ונטילת חוב של כ-50 מיליון דולר בתוך ריפבליק.



תקופה קצרה לאחר רכישת השליטה בה, מחקה דלק את ריפבליק מן המסחר בבורסה במטרה להשביח אותה הרחק מעייני ציבור המשקיעים - ובעתיד להנפיק אותה, או להכניס שותף לפי שווי הגבוה משמעותית מן השווי שלפיו בוצעה העסקה. תוכניות הללו עדיין לא יצאו אל הפועל ולא ברור מתי ניתן יהיה ליישם אותם, שכן עד כה רשמה ריפבליק תוצאות מאכזבות.



גוטמן ציין כי: "תקופת כהונתי בקבוצת דלק היתה אינטנסיבית ומרתקת. אני מאמין שיש מעט חברות בישראל, אשר מאופיינות באווירה יזמית כמו דלק, המסוגלות ליזום רעיונות חדשים ולהוציאם אל הפועל באופן שדלק מסוגלת. למרות זאת, לאחר כמעט חמש שנים בקבוצת דלק אני מתעתד להשתלב בהזדמנויות עסקיות חדשות בארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully