וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה קבוצת הרכישה לקופת חולים זמנהוף: תשלם 70 מיליון שקל על הקרקע

מאת שלומית צור

23.8.2010 / 6:48

קבוצת הרכישה מימשה את האופציה לרכישת מרבית הקרקע למתחם בתל אביב תמורת 50 מיליון שקל. שטח קומת הפנטהאוז עדיין נותר לשיווק - על פני דונם - בשווי 20 מיליון שקל



>> קבוצת הרכישה שאירגן יזם ההיי-טק עמית קזז לרכישת מתחם קופת חולים זמנהוף בתל אביב השלימה לאחרונה את גיבוש הקבוצה ומימשה את האופציה לרכישת המגרש, לפי שווי של 70 מיליון שקל. יחד עם זאת הקבוצה לא הצליחה עדיין למכור את קומת הפנטהאוז, ששטחה מגיע ל-1,000 מ"ר.

מדובר בפרויקט שיוקם במקום בניין קופת חולים הוותיק, שהוצע למכירה לפני כחמש שנים. מאז עבר המגרש כמה בעלויות. ביולי 2005 מכרה קופת חולים את המבנה לחברת בנייני העיר הלבנה, שבשליטת איציק בן שוהם ואברהם בחרי, תמורת כ-20.3 מיליון שקל. בנייני העיר הלבנה קידמה את שינוי תוכנית בניין העיר (תב"ע) למגורים, וב-2007 מכרה את המתחם לחברת טורבוביץ' בלטנר ב-50 מיליון שקל.



באחרונה השלימה קבוצת הרכישה שאירגן קזז את האופציה לרכישת הקרקע מטורבוביץ' בלטנר, והיא זו שתממש את ייעודו החדש למגורים. את העסקה תיווך המתווך דוד טרזי ממשרד ישורון משכנות. את קבוצת הרכישה ייצגו עוה"ד אמיר חן ועומרי שלה, ממשרד פישר בכר חן.



על פי תב"ע שחלה על המתחם, ניתן להקים בו יותר מ-50 דירות, אך החברים בקבוצה בחרו לתכנן לעצמם דירות גדולות ומרווחות, ומספר הדירות שייבנו יעמוד על 20 בלבד (ללא קומת הפנטהאוז).



מארגני וחברי הקבוצה החליטו להשאיר בשלב זה את הזכויות לקומת הפנטהאוז בידי המוכרים, טורבוביץ בלטנר, על מנת למצות מו"מ שמתקיימים מול כמה גורמים המעוניינים להצטרף לקבוצה ולרכוש את הזכויות לקומה זו לפי שווי של 20 מיליון שקל.



כפי שפורסם ב-themarker, קומת הפנטהאוז של מתחם זמנהוף מתפרשת על פני דונם שלם ומחירה יגיע ל-40 מיליון שקל. הפנטהאוז מוצע כקומה שלמה או כשתי יחידות בנות 500 מ"ר כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully