וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור של זכי שלום

עדי דברת-מזריץ

23.8.2010 / 6:48

תוכן שיווקי



>> ההיסטוריה של חצי חינם מוכיחה כי זכי שלום אינו אדם שנרתע מעימותים. ברזומה שלו רשומים לא מעט חיכוכים עם ספקים גדולים יותר או פחות - כמו החברה המרכזית למשקאות, זוגלובק ופרוקטר אנד גמבל. ואולם, נראה כי הפעם ייתכן ששלום טיפס על עץ גבוה מדי.

בעבר - כמו בסכסוך עם פרוקטר - ניסה שלום למלא את החלל על המדפים באמצעות יבוא מקביל, אך כעת הוא יתקשה לעשות זאת. מטרנה למשל, שנרכשה באחרונה על-ידי אסם, נשארה לעת עתה על מדפי חצי חינם מאחר ששלום יודע כי הצרכנים יתקשו להתפשר על תחליף למוצריה.



אסם היא הספק הגדול ביותר שעמו נקלע שלום למאבק. היא חולשת על שלל מותגים חזקים ועל מגוון מוצרי לוסט לידר (מוצרים בתמחור נמוך שנועדו למשוך קונים - ע"ד), כמו קפה טייסטרס צ'ויס וקטשופ. נכון לעכשיו, לא נראה כי היא עומדת להתקפל.



שלום מקווה כי העימות עם אסם יסייע לו לקדם מוצרים של חברות שבבעלותו, כמו סלטי יד המלך, ויטה ופרי הגליל, שנהנים כעת משטחי מדף נרחבים. עם זאת, הזירה שבה שלום פועל תחרותית כיום הרבה יותר מבעבר - הן בתחום המחיר והן בתחום חוויית הקנייה. בחצי השנה האחרונה הצליחה חצי חינם לשמור על נתחי שוק יציבים, אך גם לא רשמה צמיחה. לא בטוח כי קהל הלקוחות של שלום, שעד כה הפגין נאמנות, יוותר הפעם בקלות על מותגים כה פופולריים ולא ינדוד לאחד המתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully