וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ קומדי סנטרל מתכנן ליייט-נייט יומי

מאת שחר רן

23.8.2010 / 6:48

מנהל הערוץ, אהד אשכנזי, שוהה בימים אלה בלונדון ומקיים סבב פגישות עם בכירים בקומדי סנטרל במטרה לגייר כמה פורמטים המשודרים בארה"ב ובבריטניה



>> בחברת הכבלים hot ממשיכים להיערך בקדחנות לקראת עלייתו לאוויר של ערוץ קומדי סנטרל, בינואר 2011. ל-themarker נודע כי בשבועות הקרובים ייפגש מנהל הערוץ, אהד אשכנזי, עם גורמים בתעשיית הטלוויזיה בניסיון לגבש לייט-נייט יומי שישודר בערוץ החדש. אשכנזי נפגש באחרונה עם מפיקים ויוצרים מקומיים בנוגע לתכנים אחרים בערוץ.

בימים אלה מקיים אשכנזי סבב פגישות עם בכירי קומדי סנטרל בלונדון במטרה לגייר כמה פורמטים המשודרים בגרסאות האמריקאית והבריטית של הערוץ. אחד הבכירים שנפגשו עם אשכנזי הוא סגן נשיא הערוץ לתוכן בידורי, מיקי צ'ו ג'נאקה-מסקיאניקה .



קומדי סנטרל יעלה לאוויר בישראל לאחר שבחודש שעבר הודיעה hot כי החליטה לא לחדש את התקשרותה עם ערוץ ביפ מבית קשת. ביפ שודר בחברת הכבלים במשך כעשור. בין התכנים שישודרו בקומדי סנטרל יהיו סדרת האנימציה "סאות' פארק", "הדיילי שואו" עם ג'ון סטיוארט ועוד.



אשכנזי ניהל בעבר את ערוץ ביפ והיה אחראי, בין השאר, לתוכניות כמו "הרצועה", "עולמו של רנו פסקל", "המאסטרו עם צביקה פיק" ו"דאבל דייט". עם מינויו למנהל קומדי סנטרל נהפך אשכנזי למנהל העשירי בעולם של ערוץ קומדי סנטרל מקומי מחוץ לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully