וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימוש קרקעות לבנייה הוביל את מבני תעשיה לזינוק של 70% ברווח התפעולי

ואדים סבידרסקי

23.8.2010 / 10:29

ההכנסות נותרו יציבות; הרווח הנקי הוכפל פי 4 ל-89 מיליון שקל



שבשליטת אליעזר פישמן פירסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני 2010 ומציגה ירידה מתונה בהכנסותיה של 1.5% לעומת הרבעון המקביל ל-175 מיליון שקל. ההכנסות מדמי שכירות וניהול מבנים נותרו יציבות אך חלה ירידה של 2 מיליון שקל במכירות הדיור.



עם זאת, בשורה התפעולית, מציגה החברה גידול חד של כ-70% ברווחיה מפעילות השוטפת אשר הסתכמו בכ-153 מיליון שקל, הודות לרווח של כ-68.5 מיליון שקל שנבע ממימוש קרקע לבנייה. כמו כן, ערך הקרקעות לבניה עלה ב-4 מיליון שקל והוסיף לשיפור פעילות השוטפת.



בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח נקי של 33.4 מיליון שקל לבעלי המניות, הכפול מרבעון אשתקד. גם בתזרים המזומנים החיובי חל שיפור ניכר. לקופת החברה נכנסו כ-169.5 מיליון שקל מזומנים אשר נבעו מפעילותה השוטפת בהשוואה ל-16.5 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל.



בסיכום חצי שנתי, לא חל שינוי בהכנסות החברה אשר הסתכמו בכ-294.5 מיליון שקל. הרווח התפעולי זינק ב-67% לסך 270 מיליון שקל ורווח הנקי לבעלי המניות הוכפל פי 4 ל-89 מיליון שקל לעומת כ-20 מיליון בתקופה המקבילה. מספר חוזי השכירות של החברה, נכון לתקופת הדו"ח, עומד על כ-5,261 לעומת 5,208 חוזים בתחילת השנה. שיעור התפוסה של מבני החברה בארץ ובחו"ל לא השתנה במהלך מחצית השנה ועומד, ביום המאזן, על 90.2%.







דלית בראון, מנכ"לית מבני תעשיה: "בסיכום המחצית הראשונה של השנה אנו חשים בהתאוששות מתונה בישראל בעיקר כתוצאה משיפור בתחומי ההיי-טק והמסחר ומהתייצבות בתעשיה. יש לציין כי בחו"ל עדיין מרגישים את אותות המשבר, בעיקר במערב אירופה, אך הפיזור הרחב ומגוון השוכרים של החברה, יחד עם ניצול הזדמנויות למימוש קרקעות מאפשרים לה להציג גידול בהיקפי הפעילות ובשורות הרווח. יחד עם זאת אנו פועלים לקידום פרויקטים חדשים למבני תעשיה ומסחר, אשר יהוו את מקורות הצמיחה של החברה בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully