וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה: אילת וים המלח בתפוסה של 95%

עירית רוזנבלום

23.8.2010 / 11:16

הישראלים מוותרים על טורקיה ונשארים בארץ? מהתאחדות המלונות נמסר, כי תפוסת המלונות הארצית צפויה לעמוד על כ-80%. בירושלים תעמוד התפוסה על האחוז הנמוך ביותר

התאחדות המלונות בישראל פירסמה צפי תפוסה לקראת ראש השנה ממנו עולה כי בראש השנה צפויה תפוסה ארצית ממוצעת של כ-80%, בשקלול שבין תפוסות גבוהות בחלק מאזורי הארץ, לבין תפוסות בינוניות באזורים אחרים.

באילת ובים המלח צפויות להיות תפוסות גבוהות של כ-90%-95, בבתי הארחה של הקיבוצים תגיע התפוסה ל-85%-90%, בחיפה ל-80%-90% בממוצע. לעומת זאת, בתל אביב צפויה תפוסה בינונית של כ-70% ובירושלים התפוסה הממוצעת תהיה כ-65% בלבד.

שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, מסביר כי ירושלים ותל אביב מתבססות בעיקר על תיירות נכנסת ופחות על תיירות פנים, ובאופן מסורתי אינן מצטיינות בתפוסות גבוהות בראש השנה, "מה גם שביקושי ראש השנה הם של יהודים, אשר חלקם הם בעלי דירות, ומנצלים אותן לשהייה בחגים".

גם בסוכות צפויות התפוסות בתל אביב ובירושלים להיות נמוכות עד בינוניות, כאשר בתל-אביב צפויה תפוסה של 50% ובירושלים של 65%-70%. לדברי צוראל, נתונים אלה מהווים אכזבה מסוימת, מאחר שחג סוכות בירושלים נחשב באופן מסורתי כחג מבוקש ע"י הצליינות האוונגלית. "לגבי תל אביב - מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה מדי שנה, אנשי עסקים שנוהגים להתארח במלונות תל אביב ממעיטים להגיע לישראל בחודש ספטמבר, וזה משפיע על התפוסה במלונות". בבתי הארחה של הקיבוצים הצפי לסוכות הוא לתפוסה של 75%-80% ובחיפה כ-70%. לעומת זאת, באילת ובים המלח צפויה התפוסה להגיע ל-90%-95%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully