וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחסני חשמל מטעים את הצרכנים"

רינה רוזנברג

23.8.2010 / 12:50

מפניות שהגיעו לרשות להגנת הצרכן עולה כי רשת מוצרי החשמל לא ציינה בפרסומיה את מחירם הקודם של מוצרים שבמבצע ואת כמות המלאי שלהם. החברה נדרשה להסיר את ההטעיה

חברת מחסני חשמל לא ציינה בפרסומיה את מחירם הקודם של המוצרים שבמבצע ואת כמות המלאי של מוצרים אילו, ובכך עברה לכאורה החברה על הוראות חוק הגנת הצרכן, האוסרים הטעיית צרכנים בדבר מהותי בעסקה - כך עולה מפניות שהגיעו לרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן.

בעקבות תלונות נגד מחסני חשמל נבדקו הפרסומים ונערכה חקירה שבעקבותיה הורתה הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עורכת דין תמר פינקוס, לחברה לקיים את הוראות החוק ולהסיר את הפרסומים המטעים ולהעביר לידיה תוך 7 ימים את הפרסום המתוקן. "אי הענות להנחיות הממונה יכולה לגרום לנקיטת הליכים", אמרה עורכת דין פינקוס. "ההחלטה אילו הליכים ינקטו תקבע לפי תגובת החברה לדרישות".

פינקוס מציינת, כי בשנת 2008 תוקן חוק הגנת הצרכן המחייב עוסק להוסיף את הכמות שיש במלאי לגבי המוצרים המשתתפים במבצע, זאת על מנת למנוע פרסומים שכל מטרתם למשוך את הצרכנים להגיע לחנויות. אי פרסום המחיר הקודם או שיעור ההנחה מונע מהצרכנים לבחון בצורה משכלת את כדאיות המבצע או המכירה המיוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully