וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאל פותחת באילת את Funtasia - פארק שעשועים לילדים - בהשקעה של 8 מיליון שקל

עירית רוזנבלום

23.8.2010 / 13:44

הפארק יפעל לצד עיר המלכים, ויפתח גם בשבתות וחגים



רשת מלונות פתאל הקימה באילת, בהשקעה של 8 מיליון שקל, את funtasia: פארק שעשועים לכל המשפחה אשר מוצע כחלק מהבילוי בעיר המלכים. הרשת נכנסה השנה לתחום אטרקציות הבידור כאשר חתמה בחודש מאי האחרון על הסכם עם חברת אלרן נדל"ן ואפריקה ישראל, להשכרת עיר המלכים לתקופה של 10 שנים החל מיולי 2010.



כחלק מכוונתה של פתאל להפוך את עיר המלכים לאטרקציית הבידור המרכזית באילת, החליטה הרשת להרחיב את חוויית הביקור במתחם ולהביא לאילת את מה שנהוג ברוב עיירות הנופש בעולם - פארק שעשועים לכל המשפחה. פארק funtasia שנפתח השבוע, משתרע על שטח של 3 דונם ומכיל מתקנים המיועדים לגילאי 3 ומעלה, בהם קרוסלת כסאות מעופפים, ספינה מעופפת, מתחם מכוניות מתנגשות, רכבת הרים, וגם אטרקציית אקסטרים.



הפארק נבנה על פי מודלים של פארקי שעשועים בחו"ל. המתקנים הובאו במיוחד מאיטליה וגרמניה והאווירה במקום תעוצב על ידי תלבושות מיוחדות של עובדי הפארק, הופעות שיתקיימו במתחם ועוד. הפארק נפתח השבוע לתקופת הרצה של מספר ימים, שלאחריהם יפעל במתכונת המלאה (על כל המתקנים שהוזמנו למקום). בשונה מבעבר, עיר המלכים (ובכללו גם funtasia) יפעלו גם בשבתות ובחגים.



להערכת פתאל אמורים לבקר במתחם בתקופת החגים 3,000 איש ביום. דוד פתאל, הבעלים של רשת מלונות פתאל, הדגיש כי תמיד האמין באילת "ולכן אמשיך להשקיע בה גם ברמת המלונות וגם ברמת הבידור. השילוב של עיר המלכים ו-funtasia ייספק לאילת אטרקציה שאינה נופלת מערי נופש מובילות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully