וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת המסחר ישראל-יפן הקימה פורום ייעוץ ליצואנים

אורה קורן

23.8.2010 / 14:42

הרכב הוועדה ישתנה בהתאם למוצר אותו מעוניין היצואן לשווק



לשכת המסחר ישראל-יפן הקימה ועדת מומחים שתסייע לאנשי עסקים וחברות המעונינים לייצא למדינה. הוועדה מורכבת מאנשי עסקים בעלי נסיון בתחומים כגון מזון, היי-טק ובריאות. חברי הוועדה אינם קבועים והרכב הוועדה ישתנה בהתאם למוצר אותו מעוניין היצואן לשווק ביפן.



בראשות הוועדה עומד איציק נקר, יזם היי-טק ואיש עסקים עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בשוק היפני. חברים בוועדה: מירה זליבנסקי, יועצת ארגונית, לוי אלעד, לשעבר הנספח המסחרי בטוקיו וכן נציג מטעם ארגון הג'טרו, הפועל כמכון היצוא היפני.



רוני בורנשטיין, יו"ר לשכת המסחר ישראל-יפן אמר, כי "השוק היפני מעניין ודורש הבנה והכנה מראש. הוועדה מעניקה ליצואן ארגז כלים משמעותי שיכול להוזיל עלויות בטווח הארוך וכן לחסוך שגיאות שכבר נעשו על ידי אחרים".



ממשלת ישראל לא כללה את יפן ברשימת המדינות המועדפות להסטת סחר של ישראל ("תוכנית שביט"). ההערכות במשרד התמ"ת הן, כי התשואה למדינה מהשקעה ביצוא ליפן תהיה מאוחרת יחסית לתשואה מהשקעה בקידום יצוא למדינות דוגמת הודו, סין וברזיל. גם בסבב השני של תכנית שביט לא נכללה יפן, וצפויות להיכלל בו מדינות אחרות באסיה. על רקע זה החליטה לשכת המסחר ישראל-יפן לפעול ביוזמתה לעידוד היצוא ליפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully