וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורמט הישראלי "הפריים" יעלה לשידור בספרד בחודש הבא

אופיר בר-זהר

23.8.2010 / 15:45

אבי ארמוזה: "הפריים הוא הדבר הגדול הבא"



הסדרה "הפריים" תעלה לראשונה לשידור בחודש הבא ברשת הטלוויזיה השנייה בגודלה בספרד, אנטנה 3. "הפריים" הוא פורמט ישראלי מקורי שפותח בחברת יולי אוגוסט הפקות, ונמכר על ידי "אורמוזה פורמטס" ל-19 מדינות שונות.



מרגע עליית התוכנית לאוויר, התשלום עבור כל פרק יכול להגיע לאלפי יורו, כאשר מדובר במדינה בסדר גודל של ספרד, והחל מ-1,000 יורו לפרק למדינות קטנות יותר. את הפורמט יצרו ליסה שילוח, עמית סטרטינר וליאור מאירי.



בתוכנית מתמודדים זה מול זה שמונה זוגות מתוך הדירות שלהם בכל מקום ברחבי המדינה. החוק הבסיסי של הפורמט הוא שגבולות הפריים קובעים את הגבולות הפיסיים של המתמודדים ואסור לצאת מהם. התוכנית משודרת באינטרנט 24 שעות ביממה ודירוג המתמודדים נקבע על פי זמן הצפייה האמיתי שהגולשים הקדישו לכל אחד מהזוגות. בסוף כל שבוע מתמודדים הזוגות שזכו לזמן הצפייה הנמוך ביותר במשימה שבסופה אחד מהם יודח.



אבי ארמוזה, מנכ"ל ובעלי "ארמוזה פורמטס", אמר כי "במשך זמן רב חיפשו גופים משדרים בעולם את הדבר הגדול הבא, ואנו מאמינים ש"הפריים" הוא בדיוק זה - פורמט פריים טיים גדול שמשלב באופן חדשני את כל הפלטפורמות".



ליסה שילוח, מבעלי חברת יולי-אוגוסט הפקות: "אני שמחה שהפורמט שפיתחנו זוכה להכרה בינלאומית, ומקווה שההכרה הזו תפתח דלתות לפורמטים נוספים שיפותחו פה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully