וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבוץ יוטבתה במו"מ להכנסת שותף למעבדות יוטבתה העוסקות בפיתוח מוצרי הרזיה מצמחי המדבר

עמירם כהן

23.8.2010 / 18:10

ההשקעה הדרושה לפיתוח המוצרים נאמדת בכ-3-5 מיליון דולר



חברת "מעבדות המדבר" בקיבוץ יוטבתה הודיעה כי היא מקיימת משא ומתן עם גורמים עסקיים, להכנסת שותף בפיתוח מוצרי הרזיה מ"צמח ההודיה" המדברי, שהוכח כי הוא בעל סגולות יוצאות דופן בהפחתת תאי השומן בגוף, בדיכוי התיאבון ובטיפול במחלות הקשורות להצטברות תאי שומן בכבד. ההשקעה הדרושה לפיתוח המוצרים נאמדת בכ-3-5 מיליון דולר. חברת מעבדות יוטבתה היא משותפת לקיבוץ (60%) ולחברת ביו-מסה (40%), שבעליה הם רפי אהרון ועידו איסק.



בשלב הנוכחי משווקות בארה"ב טבליות ההרזיה מצמח ההודיה כתוסף מזון ב-60 בנקודות מכירה באמצעות שיווק אינטרנטי. במקביל פועלת "מעבדות המדבר" במשותף עם "הדסית" (חברה ליישום מסחרי של פיתוחים רפואיים בבית החולים הדסה) לזכות באישורו של ה-fda (מינהל המזון והתרופות האמריקאי) לשימוש בטבליות ההרזיה כתוסף המזון ולקבל את אישור משרד הבריאות לשיווק הטבליות בישראל.



לדברי חוקרים במעבדות יוטבתה, בניסויים שביצעה החברה הוכח כי נטילת הטבליות באופן קבוע מפחיתה בשיעור ניכר את מספר תאי השומן בכבד וטיפול תוצרים שהוכנו מצמח ההודיה עשוי לסייע בריפוי מחלת "הכבד השומני" הידועה בעולם כחשוכת מרפא. עוד נטען כי מתוצאות ניסויים בהם לקחו חלק עשרות מטופלים, נמצא כי טיפול בתוספי מזון המבוססים על צמח ההודיה, עשוי לתרום להורדת לחץ דם, הפחתת רמת הטריגליצרידים בדם והפחתת תאי השומן.



כאמור, מקיימת מעבדות יוטבתה מו"מ עם גורמים עסקיים להכנסת משקיע לשם הערכות להגדלת השיווק וההפצה של המוצר ולמימון הכרזת המוצר על ידי ה-fda כ"מדיקל-פוד" ו"בוטניקל-דראג". את המו"מ עם המשקיעים מלווה רו"ח אודי לוויצקי הממונה על תחום רכישות ומיזוגים במשרד bdo זיו האפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully