וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר חדש מציע חלקי חילוף לרכב ישירות מפירוק

דניאל שמיל

23.8.2010 / 19:43

האתר ג’אנק יארד מאפשר ליצור קשר באופן ישיר עם מגרשי הגרוטאות ולרכוש החלפים



אתר חדש מביא לרשת את מגרשי הגרוטאות, ומציע למכירה חלקי חילוף מפירוק. האתר החדש, הנקרא "ג’אנק יארד", הוא למעשה אתר לוחות המקשר ביו בעלי מגרשי גרוטאות ולקוחות. מאחורי האתר עומד חיים בר-יוסף, שניהל בשנות התשעים את פעילות יגואר בישראל, שהגה את רעיון האתר והקים אותו יחד עם שני שותפים נוספים.



האתר מציע חלקים שונים על פי הדגם המצוין והשנתון, ומאפשר ללקוחות ליצור קשר עם מגרשי הגרוטאות ולרכוש את החלפים. לדברי בר-יוסף, למגרשי הגרוטאות יש עניין בלמכור ללקוחות פרטיים (ולא רק למוסכים) עם רווחים גדולים יותר. הלקוחות, מצדם, יכולים לחסוך את העמלות שגוזר המוסך.



בר-יוסף מציין שאת מרבית החלקים שפשוט להתקין - פנסים, מראות, ואף אלטרנטורים - בעלי המגרשים יכולים להתקין במקום וחלקים אחרים אפשר להתקין במוסכים העובדים עם אותם בעלי מגרשים. כך ניתן לפתור את הבעיה של מוסכים שלא מסכימים להתקין חלפים שנקנו מחוץ להם.



האתר מתכוון לשווק בעתיד גם חלקים תחליפיים ומקוריים ישירות לצרכן. כיום, האתר לא מרוויח כסף. בר-יוסף מחכה שבעתיד, אחרי שלקוחות פרטיים יוכיחו את כוח הקנייה שלהם למגרשי הגרוטאות, יחלו אלה לפרסם באתר ולספק לו הכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully