וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס התגרש; ישלם לאשתו עד חצי מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

23.8.2010 / 22:43

במסגרת הסכם הגירושין הסכימו וודס ואלין נורדגרן על חזקה משותפת של שני ילדיהם



כוכב הגולף טייגר וודס, הספורטאי העשיר בעולם, ואשתו, הדוגמנית אלין נורדגרן, התגרשו היום באופן רשמי, תשעה חודשים לאחר שנחשפה שערוריית הבגידות בה, ושש שנים לאחר שנישאו. "אנחנו עצובים שהנישואים שלנו הסתיימו, ומאחלים זה לזו כל טוב בעתיד", נאמר בהודעה שפירסמו השניים. "למרות שאיננו נשואים עוד, אנחנו הורים לשני ילדים מקסימים, וטובתם היתה, ותמיד תהיה, בראש מעיננו".



"פיפל מגזין" דיווח כי השניים הסכימו על חזקה משותפת של שני ילדיהם - בן השנה ושלוש שנים. עורך הדין של נורדגרן אמר כי לא יפורסם כל מידע על תנאי הסכם הגירושין, אולם לפי דיווחים בתקשורת בארה"ב, תקבל נורדגרן, בת 30, נכסים בשווי של 100-500 מיליון דולר.



בלוג חדשות הבידור tmz דיווח בחודש שעבר כי אחד התנאים שעליהם התעקש וודס כחלק מהסכם הגירושים היה שמירה על חשאיות מצדה של נורדגרן. לפי tmz, הסכום שהסכים וודס לשלם לנורדגרן במסגרת הסדר הגירושים היה גבוה בהרבה מהסכום שעליו הסכימו השניים בהסכם קדם הנישואים, וזאת משום שוודס רצה להבטיח את שתיקתה של נודרגרן, כדי לחסוך ממנו מבוכה ונזק נוסף לקריירה שלו.



וודס, בן ה-34, פרש באופן זמני מפעילות ספורטיבית בדצמבר בעקבות שערוריית בגידות באשתו, וננטש בעקבות הפרשה על ידי רבים מהמפרסמים והספונסרים שלו, בהם חברת הטלקום at&t, יצרנית משקאות האנרגיה גייטורייד וענקית הייעוץ אקסנצ'ר. חברות אחרות, בהן יצרנית סכיני הגילוח ג'ילט וחברת שעוני היוקרה טאג הויר, לא ביטלו את הסכמי החסות עם וודס.



הכנסותיו של וודס מחסויות ופרסומות צפויות לצנוח השנה ב-22 מיליון דולר לעומת 2009 בעקבות נטישת מפרסמים וספונסרים, לפי הרשימה השנתית של 50 הספורטאים בעלי ההכנסה הגבוהה ביותר בארה"ב לשנת 2010 שפירסם בחודש שעבר המגזין "ספורטס אילוסטרייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully