וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמהדע חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם בקסטר האמריקאית בתמורה ל-45 מיליון דולר

ואדים סבידרסקי

24.8.2010 / 9:15

בקסטר האמריקאית התחייבה לרכישות מינימליות של Glassia בסך כ-60 מיליון דולר



חברת הביופרמצבטיקה קמהדע, המפתחת תרופות הניתנות בהזרקה או באינהלציה, ובקסטר האמריקאית (baxter international) המתמחה בתחום מוצרי הפלסמה האנושית, הודיעו היום על חתימת הסכם בלעדי לשיתוף פעולה אסטרטגי בשיווק וייצור תרופת ה-aat בעירוי. התרופה מיועדת לטיפול במחלת החוסר הגנטי באלפא 1 אנטיטריפסין. התרופה, שתשווק תחת השם glassia, אושרה לשיווק על ידי המנהל המזון והתרופות אמריקאי, fda, בתחילת יולי 2010.




בנוסף, חתמו החברות על הסכם רישוי לשימוש בידע ובפטנטים של קמהדע בכדי לייצר מוצר זהה ל-glassia במתקני הייצור של בקסטר. על פי ההסכם, בקסטר תהיה אחראית לשיווק וההפצה של ה-glassia בארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו-זילנד, בעוד שקמהדע תקבל תשלומים בסך 45 מיליון דולר מתוכם מקדמה מיידית בסך 20 מיליון דולר, ותשלומים נוספים המצטברים לסך של 25 מיליון דולר.



בקסטר התחייבה לרכישות מינימליות של התרופה בסכום של כ-60 מיליון דולר שעשוי לגדול לכדי 110 מיליון דולר במהלך 5 השנים הראשונות להסכם, כך מעריכים בחברה. בנוסף, קמהדע תהיה זכאית לקבל תמלוגים עבור המכירות של המוצר המיוצר על ידי בקסטר. זכויות ההפצה והסכם הרישיון שנחתם, אינם חלים על מוצר ה-aat באינהלציה של קמהדע, הנמצא כעת בשלב 3-2 של ניסויים קליניים באירופה. עם זאת, הצדדים יבחנו שיתוף פעולה נוסף גם לגבי המוצר באינהלציה.



"מדובר בהישג אדיר עבור קמהדע", אמר דוד צור המנכ"ל. "בקסטר היא אחת מחברות הביופרמצבטיקה הגדולות בעולם עם מוניטין וניסיון רב בפיתוח, שיווק תרופות וביסוסן כמותגים. אלו יכולות שהופכות את בקסטר לשותף האידיאלי עבור glassia", הוסיף.



"שיתוף הפעולה האסטרטגי עם בקסטר צפוי לאפשר לנו להגיע משמעותית, מוקדם מהצפוי, להיקפי מכירות גדולים יותר בשוק האמריקאי ולרמת רווחיות גולמית גבוהה. כמו כן, שיתוף הפעולה מאפשר לקמהדע עצמאות ואיתנות פיננסית עם כניסתה לשלב המתקדם של פיתוח מוצר הדור הבא, ה-aat באינהלציה, ויביא את קמהדע לרווחיות מוקדם מהצפוי", אמר צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully