וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בזק יקבלו הטבה בסך 250 מיליון שקל

חיים ביאור

24.8.2010 / 14:35

את ההטבה יקבלו 7,000 עובדים בשל העברת השליטה בחברה. כמו כן יוענקו תוספות שכר במסגרת ההסכמי העבודה הקיבוציים שייחתמו בחברה

עובדי בזק יקבלו מענק בסך כולל של 250 מיליון שקל, בנוסף לתוספות השכר שיקבלו במסגרת ההסכמי העבודה הקיבוציים שייחמו בחברה, כך הוסכם היום בין הנהלת החברה לבין יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד אבי ניסנקורן ויו"ר הוועד הארצי של עובדי בזק, שלמה כפיר.

ההסכם הושג בתום מספר חודשי משא ומתן על תנאי העסקתם של 7,000 עובדי החברה, שהיה מלווה בסכסוך עבודה עליו הכריזה ההסתדרות ועיצומים שנקטו העובדים במחאה על היעדר התקדמות השיחות. העובדים בזמנו, דרשו לקבל הטבה בעקבות העברת השליטה בחברה לאיש העסקים שאול אלוביץ'. עם חתימת ההסכם הסופי בין הצדדים בימים הקרובים, יגיע לסיומו סכסוך העבודה והעובדים יתחייבו להימנע משיבושים ושביתות.

ההסכם קבע כי תוקפם של הסכמי השכר הקיבוציים הקיימים בחברה יוארך למשך יותר מחמש שנים עד סוף 2015, ואילו הסכמי הפרישה מהחברה, בתנאים משופרים, לא ישונו לפחות עד שנת 2017. בנוסף לכך, הנהלת בזק התחייבה להעביר מאות עובדים המועסקים כיום במעמד זמני למעמד של קבוע, אך טרם סוכם המספר המדוייק של העובדים ומשך הזמן שבו ייעשה המהלך.

אופן החלוקה של המענק, שכאמור יגיע לסכום כולל של 250 מיליון שקלים, יסוכם בין הוועד להנהלה בזמן הקרוב. מההסתדרות נמסר, כי נבחנת האפשרות שהעובדים יקבלו את ההטבה בצורת אופציות, כפי שנעשה בהסכמים קודמים שבהם התחלפה הבעלות בחברה.

לדברי עו"ד ניסנקורן, "ההסכם שגובש יביא ליציבות ביחסי העבודה בבזק לנוכח העברת הבעלות בה ויביא כעת ליצירת אמון בין העובדים לבין הבעלים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully