וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך עבודה מאיים לפגוע בטיסות החג

עירית רוזנבלום

24.8.2010 / 15:50

ועד העובדים בשדה התעופה בן גוריון טוען לסחבת במשא ומתן בינו לבין הנהלת הרשות. הוועד מאיים לפתוח בשיבושים בפעילות הנמל שעלולה להשבית את טיסות החגים

ועד העובדים ברשות שדות התעופה (רש"ת) החליט לקיים אסיפות הסברה לעובדים החל מיום חמישי, בעקבותיהן צפויים שיבושים בפעילות השדה. הוועד טוען לסחבת במשא ומתן בינו לבין הנהלת הרשות, לגבי הקמת קופה מרכזית לקיצבה המיועדת להבטיח את כספי הפנסיה של העובדים.

העובדים טוענים כי ההסתדרות והוועד פנו להנהלת רש"ת מספר פעמים במהלך השנתיים האחרונות אולם הנושא לא התקדם ולדברי יו"ר הוועד, פנחס עידן, הנהלת הרשות נוקטת בסחבת שמסכנת את כספי הפנסיה של העובדים.

העובדים דורשים פיתרון מיידי לנושא שיושג בסיוע של יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עוה"ד אבי ניסנקורן. "לא ניתן יד לפגיעה כלשהי בכספים ששייכים לעובדים", הדגיש עידן, "אנחנו דורשים שנושא כספי הפנסיה של העובדים יוסדר באופן שבו כספים אלה יהיו מוגנים ומיועדים אך ורק למטרת תשלום פנסיה לעובדי הרשות ולא ישמשו למטרות אחרות".

מהנהלת רש"ת נמסר בתגובה כי בימים אלה מתקיים משא ומתן בין הרשות לבין ועד העובדים בנושא הוצאת הכספים לניהול גורם חיצוני. "המשא ומתן מתקיים בעקביות וברצינות", אמר דובר הרשות, "מועצת רש"ת, בראשות היו"ר עובדיה עלי, החליטה כבר לפני כ-3 שנים כי כספי הפנסיה לא ייפגעו ואינם ניתנים לשימוש פרט לייעודם המקורי".

מרש"ת נמסר עוד כי הנהלת הרשות תעשה ככל יכולתה על מנת למנוע פגיעה בשירות הניתן לנוסעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully