וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התמ"ת אישר 25 תוכניות להקמת והרחבת מפעלים בפריפריה בהיקף השקעה של כ-568 מיליון שקל

אורה קורן

24.8.2010 / 18:47

שר התמ"ת: מרכז ההשקעות הוא חלק מעידוד הצמיחה, הגדלת שיעור המועסקים וצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז



משרד התמ"ת הודיע היום על אישור של 25 תוכניות להקמה והרחבה של מפעלים בפריפריה בהיקף השקעה של כ-568 מיליון שקל. שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר ציין כי "משרד התמ"ת פועל על מנת להוביל שינוי במשק הישראלי באמצעות כלים שונים ומגוונים". לדבריו, "פעילות מרכז ההשקעות הינה חלק ממדיניות כוללת לעידוד צמיחה במשק, הגדלת שיעור המועסקים וצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז".



מנהל מרכז ההשקעות, רו"ח חזי צאיג, אמר כי "מרכז ההשקעות פועל בימים אלה במרץ על מנת לבחון ולאשר השקעות מהפריפריה, לרבות מפעלים קיבוציים בנגב, מפעלי תעשייה במגדל העמק, בית שאן, אופקים ומעלה אדומים". לדבריו, "מדובר בתרומה לקליטתם של כ-840 עובדים". עוד הוסיף צאיג כי "במקביל לבחינת הבקשות שהוגשו השנה, אנחנו מכינים את מרכז ההשקעות ליישום הרפורמה בחוק עידוד השקעות הון".



■ באזור תעשייה ציפורית אושרה לחברת פניציה אמריקה-ישראל הרחבה של המפעל המייצר מיכלי זכוכית בהיקף השקעה של 100 מיליון שקל. המפעל יעסיק 134 עובדים חדשים. החברה תקבל מענק של 20 מיליון שקל.



■ באלון תבור אושרה לחברת סטרפלאסט תעשיות (1967) הרחבה של המפעל המייצר כלי בית, צעצועים, עציצים, גינון ואריזות מפלסטיק בהיקף השקעה של 92.5 מיליון שקל. המפעל יעסיק 120 עובדים חדשים.



■ באזור תעשייה אלון תבור אושרה לחברת איי.סי.סי מרז החיתוך הישראלי הקמה של מפעל העוסק בתחומי חיתוך פלדה, חיתוך לייזר, כיפוף, ליטוש וריתוך בהיקף השקעה של 9.649 מיליון שקל. המפעל יעסיק 25 עובדים חדשים.



■ באופקים אושרה לחברת פלסטופק הרחבה של המפעל המייצר שפופרות בשיטת הפרייבט לייבל בהיקף השקעה של 4.5 מיליון שקל. המפעל יעסיק 6 עובדים חדשים.



■ בפארק תעשייה מעלות-קורן אושרה לחברת סלע מערכות מכניות הרחבה של המפעל המייצר חלקי מתכת מורכבים בהיקף השקעה של 4.485 מיליון שקל. המפעל יעסיק 13 עובדים חדשים.



■ בקרית גת אושרה לחברת המשבב עיבוד שבבי (1994) הרחבה של המפעל העוסק באספקת מיקור חוץ לעיבוד שבבי, כרסום וחריטה בהיקף השקעה של 30 מיליון שקל. המפעל יעסיק 30 עובדים חדשים.



■ בקצרין שברמת הגולן אושרה לחברת נייט לייט טכנולוגיות הרחבה של המפעל המייצר מכשירים ושפופרות לראיית לילה בהיקף השקעה של 9.88 מיליון שקל. המפעל יעסיק 15 עובדים חדשים.



■ באזור תעשייה אלון תבור אושרה לחברת תדיר-גן (מוצרים מדויקים) 1993 הרחבה של הפעל העוסק בייצור חלקי מנוע מוגמרים מאלומיניום בהיקף השקעה של 30 מיליון שקל. המפעל יעסיק 75 עובדים חדשים.



■ באזור תעשייה שח"ק (שקד, חריש, קציר) אושרה לחברת שחק-טק בע"מ הרחבה של המפעל - העוסק בהזרקת פלסטיק למוצרי אב"כ, קבלנות משנה, עיבוד שבבי וייצור מכלולי מתכת - בהיקף השקעה של 30 מיליון שקל. המפעל יעסיק 30 עובדים חדשים.



■ בפארק תעשייה מעלות-קורן אושרה לחברת ארדונן תעשיות זיווד אלקטרוני בע"מ הרחבה של המפעל - המייצר מוצרי פח מדויקים ומבצע תהליכי גימור של מוצרי מתכת - בהיקף השקעה של 17 מיליון שקל. המפעל המפעל יעסיק 15 עובדים חדשים.



■ בקיבוץ אלרום אושרה לחברת אל-רום תעשיות מזון הרחבה של היקב המייצר סיידר אלכוהולי בהיקף השקעה של 6 מיליון שקל. המפעל יעסיק 10 עובדים חדשים.



■ בעמק בית שאן אושרה לחברת שמן-שאן אגש"ח הקמה של בית בד להפקה וייצור שמן זית בהיקף השקעה של 9.3 מיליון שקל. המפעל יעסיק 12 עובדים חדשים.



■ באפיקים אושרה לחברת רכב חשמלי אגש"ח הרחבה של המפעל המייצר ומשווק כלי רכב חשמליים למוגבלי ניידות בהיקף השקעה של 5.294 מיליון שקל. המפעל יעסיק 6 עובדים חדשים.



■ במישור אדומים אושרה לחברת מיטב מישור אדומים הקמה של מפעל לייצור ושיווק מוצרי אריזה חד פעמיים בהיקף השקעה של 4 מיליון שקל. המפעל יעסיק 15 עובדים חדשים.



■ בקיבוץ שער הגולן אושרה לחברת גולן מוצרי פלסטיק הרחבה של המפעל המייצר צינורות פוליאתילן מצולב ופרופילים מ-c.v.p בהיקף השקעה של 20.9 מיליון שקל. המפעל יעסיק 12 עובדים חדשים.



■ בבית שאן אושרה לחברת טלדור כבלי טלקום הרחבה של מפעל המייצר בהיקף של 18.5 מיליון שקל. המפעל יעסיק 20 עובדים חדשים.



■ בהר חוצבים אושרה לחברת היט רן הרחבה של מפעל המייצר מחליפי חום בהיקף השקעה של 18.112 מיליון שקל. המפעל יעסיק 20 עובדים חדשים.



■ בשדרות אושרה לחברת שוגון תעשיות (2010) הקמה של מפעל לאפודים ותיקים המיועדים לתעשיית הביטחון בהיקף השקעה של 1.16 מיליון שקל. המפעל יעסיק 18 עובדים חדשים.



■ בבר לב אושרה לחברת דור כימיקלים הרחבה של מפעל המייצר יריעות bopp בהיקף השקעה של 20 מיליון שקל. המפעל יעסיק 20 עובדים חדשים.



■ בשער הנגב אושרה לחברת תעשיות תפוגן הרחבה של מפעל הפועל בתחום מוצרי תפוחי האדמה מוקפאים וחטיפים בהיקף השקעה של 30 מיליון שקל. המפעל יעסיק 42 עובדים חדשים.



■ בחצור הגלילית אושרה לחברת תעשיות חרט הגליל הרחבה של המפעל העוסק בעבודות מתכת בהיקף השקעה של 13.9 מיליון שקל. המפעל יעסיק 30 עובדים חדשים.



■ בבאר טוביה אושרה לחברת מוצרי איכות אמריקאיים הרחבה של מפעל המייצר גלידה ומוצרי מאפה קפואים בהיקף השקעה של 10 מיליון שקל. המפעל יעסיק 26 עובדים חדשים.



■ בפארק תעשייה גורן אושרה לחברת פרופרל הרחבה של מפעל המייצר פרופילי אלומיניום בהיקף השקעה של 30 מיליון שקל. המפעל יעסיק 26 עובדים חדשים.



■ במגדל בעמק אושרה לחברת א.מ. חטיפי העמק הרחבה של המפעל המייצר חטיפים מסוגים שונים אשר מיוצרים בפרייבט לייבל בהיקף השקעה של 15.2 מיליון שקל. המפעל יעסיק 20 עובדים חדשים.



■ באופקים אושרה לחברת קורניש חן (1987) הרחבה של מפעל העוסק במוצרי עוף פטמים בהיקף השקעה של 37 מיליון שקל. הפעל יעסיק 100 עובדים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully