וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חברים חדשים במועצת הכבלים: משה כץ והרצל מקוב

מאת אופיר בר-זהר

25.8.2010 / 8:06

כץ היה בעבר מנכ"ל חברת החשמל ושותף של האחים עופר באופקי אנרגיה; מקוב הוא מנהל המרכז למורשת בגין



שני חברים חדשים מונו למועצת הכבלים והלוויין, המפקחת על החברות yes ו-hot. ל-themarker נודע כי למועצה יצטרפו משה כץ והרצל מקוב.



לאחר הצטרפות השניים תמנה המועצה 11 חברים, כאשר שני חברים נוספים אמורים להתמנות - אחד מהם נציג היוצרים והאמנים. ועדת שפניץ לאישור מינויים בחברות ממשלתיות אישרה את מינוים של השניים וכך גם הממשלה.



ההמלצה על כץ לתפקיד נעשתה על ידי משרד התקשורת בראשות השר משה כחלון. כץ היה בעבר מנכ"ל חברת החשמל. כמו כן היה שותף של האחים עופר, כאשר ייסד עמם את חברת אופקי אנרגיה ואף שימש מנכ"ל החברה.



משפחת עופר ואודי אנג'ל הם בעלי השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת שמפוקחת על ידי הרשות השנייה, אך הם גם מעורבים בערוץ הים תיכוני החדש שיפוקח על ידי מועצת הכבלים והלוויין.



חבר המועצה החדש מקוב הומלץ לתפקיד על ידי משרד התרבות בראשות השרה לימור לבנת. מקוב משמש כיום מנכ"ל מרכז מורשת מנחם בגין. בעבר שימש ראש לשכתו של יצחק שמיר וראש ההנהגה העולמית של בית"ר. כמו כן כיהן כיו"ר המועצה המקומית כפר אדומים.



יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן אמר: "אני מברך על המינויים ובטוח שכץ ומקוב ישקיעו את מרצם ויהבם בעניין. בעקבות המינויים המועצה החליטה להקים עוד שתי ועדות משנה - אחת לענייני הפקות מקור ותוכן והשנייה לפיקוח ואכיפה".



בראש הוועדות יעמוד יו"ר המועצה, כאשר ייתכן כי בהמשך תמנה הוועדה יו"ר לוועדות מבין חברי המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully