וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הכבלים והלוויין מעבירות את השידורים לרשת

ניו יורק טיימס

25.8.2010 / 9:09



>> חברת הלוויין דיש נטוורק מצטרפת השבוע לטיים וורנר וקומקאסט בהרחבת מודל הטלוויזיה בתשלום לעולם האינטרנט. דיש נטוורק, ספקית השידורים בלוויין השנייה בגודלה בארה"ב, משיקה את אתר dishonline.com שיאפשר למנויים של החברה לגשת לתכנים מכמה ערוצי כבלים, ובהם ערוצי דיסקברי ו-mtv.

"אנשים משנים את המיקום שבו הם צופים בווידיאו, ואני רוצה להשתנות איתם", אמר דייב שאל, סגן נשיא בכיר לפרוגרמינג בחברה שמשרתת כ-14 מיליון לקוחות. האתר החדש יציג קליפים חינמיים מועטים, ותוכניות וסרטים שזמינים למנויי החברה בלבד. סרטונים חינמיים מתוך הסרט "איירון-מן", למשל, יהיו זמינים לכל לקוח, אבל גרסת סטרימינג של הסרט המלא תהיה זמינה אך ורק למנויי דיש נטוורק או תמורת תשלום השכרה חד פעמי.



חלק מהתכונות של dishonline.com מראות מה יכול לקרות כשהממיר מחובר לאינטרנט. לקוחות עם מכשירים חדשים יוכלו לצפות בשידורים בשידור חי או בכל תוכנית שהקליטו בטלוויזיה, דרך מחשב המחובר לאינטרנט.



עם זאת, ויכוחים רבים נסובו בחברה סביב המתכונת שתתאים למנויי האתר: כמה מכשירים יכולים להיות מחוברים דרך אותו חשבון, כמה פרקים צריכים להיות זמינים בכל רגע, ואיך פרסומות יוצגו באתרי הכבלים והלוויין. "אין ספק, זה לוקח זמן" אמר שאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully