וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תשיק שירות השכרות לתוכנית טלוויזיה באייטיונז: 99 סנט לפרק

ניו יורק טיימס

25.8.2010 / 9:35

החברה נמצאת במגעים עם ניוז קורפ ודיסני; NBC, CBS וטיים וורנר בינתיים מסתייגות מהעסקה



ענקית הטכנולוגיה פונה לרשתות טלוויזיה בארה"ב במטרה להשכיר את תוכניות הטלוויזיה שלהן במסגרת שירות אייטיונז (itunes) במחיר של 99 סנט לפרק.



ניוז קורפ, אשר בבעלותה רשת הטלוויזיה פוקס, ודיסני, החברה האם של רשת abc, קרובות לעסקה עם אפל בנוגע להשכרת התוכניות, כך על פי גורמים בכירים ברשתות המקורבים למגעים. עם זאת, המקורות הדגישו כי העסקות עם דיסני וניוז קורפ עדיין לא סגורות.




לפי הבכירים, nbc יוניברסל, cbs וטיים וורנר הסתייגו כולן מההצעה, אך הן לא שוללות עסקה מסוג זה בעתיד.



אפל היתה מתוסכלת עד כה מחוסר הצלחתה לחדור לסלון, אך אנליסטים צופים כי החברה תמשיך לנסות, והמגעים עם החברות מצביעים על כך שהיא חידשה את מאמציה בתחום זה. כיום נמכרים בחנות אייטיונז פרקים של תוכניות טלוויזיה במחיר של 1.99-2.99 דולר לפרק, אך פעילות ההשכרות של השירות מוגבלת לסרטים בלבד. אפל מאמינה כי השכרות תוכניות טלוויזיה במחירים זולים יעודדו את מוצריה, ובעיקר האייפד ואפל טי וי.



המגעים בין אפל לבין הרשתות נוגעים ככל הנראה למוצרים החדשים שאפל צפויה להשיק. אנליסטים צופים כי בחודש הבא החברה תערוך אירוע שבו תודיע על מוצרים חדשים, כולל גירסה חדשה של אייפוד טאץ' וגירסה משודרגת של אפל טי וי, מוצר אשר אליו מתייחס מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, כאל תחביב. אפל טי וי החדש צפוי להיות בעל ממשק משתמש חדש ויהיה בו שימוש באותה תוכנת ios שמשמשת את האייפון והאייפד.



אפל טי וי, אשר מסייע בהעברת תכנים מהרשת אל מקלטי הטלוויזיה, נחשב בינתיים לכישלון. בחודש יוני, הביע ג'ובס את תסכולו מהמודל העסקי של תעשיית הטלוויזיה, ורמז כי מאמציה של אפל בתחום לא יהיו גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully