וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי הרב פינטו לוקח לטיול בחו"ל?

נתי טוקר

25.8.2010 / 13:00

רכבת אווירית מלאה באנשי עסקים בכירים תצא בקרוב ל"מסע ישועות" בבולגריה בהובלת הרב פינטו. בין הנוסעים: בעל השליטה בפרטנר אילן בן דב ואיש העסקים ג'קי בן זקן

שמונה מטוסים צפויים לצאת מישראל ביום רביעי הבא, ומטוס נוסף מארה"ב, ברכבת אווירית שמוביל הגורו של האליטה העסקית היהודית, הרב יאשיהו פינטו. היעד: העיירה סליסטרה שבבולגריה, שם נמצא קברו של הרב אליעזר פאפו, מחבר הספר "פלא יועץ".

הנסיעה, שחסידי הרב פינטו מכנים מסע הישועות - בשל ההבטחה של הרב פאפו לזכות בישועה ממי שפוקד את קברו ביום הזיכרון שלו - תימשך יום אחד וישתתפו בה שורה של אנשי עסקים בכירים.

בין השאר יבקרו בבולגריה חסידיו האדוקים של הרב שהשתתפו במסע בשנה שעברה, ובהם אילן בן-דב וג'קי בן-זקן. אנשי עסקים אחרים שמקיימים קשרים עם הרב, לב לבייב ורמי לוי, לא יצטרפו ככל הנראה למסע.

מחו"ל צפויים להגיע אנשי עסקים נוספים, בהם המיליארדר ג'ו שוטנשטיין, בעל השליטה בחברת אמריקן איגל; איל ההון הארגנטינאי אדוארדו אדלשטיין; איש העסקים ז'ק אביטל; ואיש הנדל"ן חיים רווח. גם חברי קונגרס בארה"ב שנמנים עם חצרו של הרב, בהם צ'אק שומר, עשויים להגיע.

הרב פינטו החל את דרכו בקהילת שובה ישראל באשדוד, וכיום הוא מחלק את זמנו בין ישראל למנהטן - שם הוא מנהל קהילה גדולה של אנשי עסקים יהודיים. הרב נוהג לייעץ לאנשי העסקים לפני ביצוע עסקות, ובמקרים רבים משמש בורר בסכסוכים כספיים בין שותפים.

מעבר לאנשי העסקים, עשויים להגיע למסע גם אושיות תרבות וידוענים. באחרונה פורסם בארה"ב כי חסיד נוסף הצטרף לחצרו של הרב: כוכב הכדורסל לברון ג'יימס - שאף נפגש עם הרב לשיחת התייעצות על סיפונה של יאכטה סמוך לניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully