וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההפסדים במשחקים: מכירות מותגי טייגר וודס בארה"ב בירידה

סוכנויות הידיעות

25.8.2010 / 9:58

מכירות מוצרי הגולף בעלייה - למעט מוצרים הנושאים את מותג טייגר



מעריציו של טייגר וודס התמודדו עם הפלרטוטים, עם הודעות ה-sms ואפילו עם הריבים המשפחתיים. אבל יש דבר אחד שמסתבר שמעריציו של וודס לא מסוגלים להתמודד איתו: הפסדים - כך דיווחה בלומברג.



וודס לא ניצח באף טורניר גולף השנה, ודירוגו ברשימת השחקנים בעלי ההכנסות הגבוהות של pga tour ירד ל-82. עם הירידה בביצועיו על כר הדשא ירדו גם מכירות הבגדים וציוד הספורט הנושאים את שמו - לפי הקמעוניות גולפשמית אינטרנשיונל, וג'רו דאן גולף שופש וגולף דיסקאונט סופרסטור.




מכירות ציוד הספורט נמצאות בעלייה - דבר המסמל את חזרתם של המשחקים למסלולים, אבל לא למוצרים של וודס. "הכל חם עכשיו: אדידס, פומה, נייקי - למעט המותג טייגר", אמרה לודה דוודי, בכירה בחברת רוג'ר דאן.



דובר נייקי, אשר לא מפרסמת את נתוני מכירות מותג טייגר וודס של החברה, אמר לבלומברג: "אנחנו תומכים בטייגר ומעולם לא זלזלנו ביכולות שלו כשחקן תחרותי. הוא ספורטאי יוצא דופן עם למעלה מ-70 זכיות ב-pga tour ו-95 זכיות בינלאומיות.



מכירות מותגיו של טייגר וורד ירדו ב-7.5% במהלך מחצית השנה הראשונה לעומת התקופה המקבילה ב-2009 ברשימת חנויות גולפסמית, כך אמר מנכ"ל החברה מרטין הנקה. כלל מכירות מוצרי הגולף עלה ב-11% באותה הרשת. "למזלנו, מוצרים אחרים של נייקי וחברות אחרות דווקא מכרו היטב, אז היינו מסוגלים להתמודד עם הירידה במכירות מותגי טייגר וודס", אמר הנקה.



טייגר וודס היה ברביעייה הפותחת של רשימת בעלי ההכנסות הגבוהות מענף הספורט של pga tour בכל אחת משנותיו בטורניר, למעט שנתו הראשונה - בה היה במקום ה-24. החודש רשם וודס את הביצועים הגרועים ביותר של הקריירה המקצועית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully