וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אינטל נגד אובמה: "מדיניות הממשל עוינת למגזר העסקי; יש להוריד מס החברות"

סוכנויות הידיעות

25.8.2010 / 19:33

"אם לא יחול שינוי במדיניות, המצאת הטכנולוגיה הגדולה הבאה לא תבוא מארה"ב", הזהיר פול אוטליני



מנכ"ל ענקית השבבים האמריקאית אינטל, פול אוטליני, תקף בחריפות את מדינות ממשל אובמה, אותה הגדיר בתור עוינת למגזר העסקי, וסיפק תחזית עגומה לעתיד מגזר הטכנולוגיה בארה"ב.



"אם לא יחול שינוי במדיניות הממשל, הדבר הגדול הבא לא יומצא בארה"ב, ומשרות חדשות לא ייווצרו כאן", אמר אוטליני במסגרת מפגש שנערך בפורום אספן של המכון למדיניות טכנולוגית (tpi), כך דיווח אתר חדשות הטכנולוגיה cnet.



האקלים המשפטי בארה"ב הפך לעוין עד כדי כך לעסקים, שסביר להניח שתתרחש "שחיקה בלתי נמנעת בעושר, בדומה לזו לא אנו עדים כיום באירופה - זו האמת המרה", הוסיף אוטליני. "עד לא מזמן אף אחד לא היה מסוגל להתחרות במרכזי המחקר שלנו. אף מדינה לא היתה אטרקטיבית יותר עבור השקעות הון בחברות סטארט אפ. נדמה היה כי אנחנו מקדימים בדור את שאר העולם בתחום טכנולוגיית המידע. זה כבר אינו המצב", המשיך.



אוטליני אמר עוד כי האחריות למצב מונחת לפתחו של הממשל הדמוקרטי בארה"ב. "אני חושב שמודבר בקבוצה שלא מבינה מה נדרש כדי ליצור מקומות עבודה", אמר בהתייחסו לממשל. "אני חושב שהם נבוכים מכך שהניסוי שלהם בכלכלת קיינסיאנית לא מצליח.



"לו רמת המס התאגידי בארה"ב היתה קרובה יותר לזו של שאר העולם, אז היה לתאגידים תמריץ להשקיע כאן", הוסיף. "במקום זאת, שיעור המס בארה"ב הוא השני הכי גבוה בעולם התעשייתי, והופך את ארה"ב למקום פחות אטרקטיבי להשקעות וליצירת מקומות עבודה, מאשר מקומות כמו אירופה ואסיה אשר עומדים בתור כדי לזכות בעסקים של אינטל", כך אמר אוטליני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully