וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד כשבוע אפל תקיים אירוע בו תחשוף שדרוגים לאייפוד ואפל TV

סוכנויות הידיעות

25.8.2010 / 21:24

ענקית האלקטרוניקה צפויה גם לחשוף באירוע שירות חדש להשכרת פרקים בסדרות טלוויזיה בחנות אייטיונס



ענקית האלקטרוניקה האמריקאית חיזקה היום את ההערכות כי צפוי בשבוע הבא שדרוג של קו נגני המדיה אייפוד, ואולי אף של ממיר אפל טי.וי, לאחר שהחברה שלחה לתקשורת הזמנות לאירוע שתערוך החברה בסן פרנסיסקו ביום רביעי הבא, ה-1 בספטמבר.



ההזמנה לאירוע אינה כוללת פרטים כלשהם על טיבו. הרמז היחיד הוא הצילום על המופיע על ההזמנה, בו נראית גיטרה שפתח תיבת התהודה שלה הוא בצורת הלוגו של אפל.



אפל נוהגת באופן מסורתי לערוך בחודש ספטמבר אירוע לתקשורת בו היא חושפת דגמים חדשים או משודרגים של נגני מדיה ומוסיקה דיגיטליים. מספר אנליסטים העריכו באחרונה כי אפל עשויה בחודש הבא לחשוף שילוב של טכנולוגיות מצלמה דיגיטלית במכשיר אייפוד טאץ', וכן להציג מאפיינים חדשים של אפל טי.וי.



מוקדם יותר דווח כי אפל עשויה לחשוף באירוע שתקיים בחודש הבא שירות חדש להשכרת פרקים בסדרות טלוויזיה בחנות המקוונת אייטיונס, גישה חדשה של אפל טי.וי, ודגמים משודרגים של אייפוד טאץ'.



אפל טי וי, אשר מסייע בהעברת תכנים מהרשת אל מקלטי הטלוויזיה, נחשב בינתיים לכישלון. בחודש יוני, הביע ג'ובס את תסכולו מהמודל העסקי של תעשיית הטלוויזיה, ורמז כי מאמציה של אפל בתחום לא יהיו גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully